search
menu

هتل آپارتمان تابش مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان تابش مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان تابش مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان تابش مشهد


یکی از هتل‌آپارتمان‌های خوب و یک ستاره شهر مقدس مشهد که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد، هتل‌آپارتمان تابش مشهد است. این هتل‌آپارتمان نوساز در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده و امکانات رفاهی بسیار مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم کرده است. موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد می‌خرند، برای دسترسی سریع و آسان به حرم مطهر و جاهای دیدنی مشهد، اقامت در این هتل‌آپارتمان را ترجیح دهند. البته که امکانات در نظر گرفته‌شده در هتل نیز با توجه به تک‌ستاره بودن هتل بسیار مناسب و باکیفیت هستند و باعث رضایت و خرسندی مهمانان می‌شوند.
رزرو هتل‌آپارتمان (Tabesh Apartment Hotel) به مهمانانی که دوست دارند اقامت مقرون‌به‌صرفه و راحت تجربه کنند، پیشنهاد می‌گردد. کارکنان هتل بسیار زحمتکش، کاردان و خوش‌برخورد هستند و سعی دارند مهمانان را با خاطره خوش از هتل بدرقه کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات گوناگون و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم‌شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف هتل واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری (خشک‌شویی)، سرویس رایگان رفت به حرم مطهر، گشت شهری (با هزینه)، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با مهربانی و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


بنای چهار طبقه‌ای این هتل‌آپارتمان ۳۶ باب اتاق را در خود جای داده و هرکدام از اتاق دارای ویژگی‌ها و امکانات گوناگون هستند. مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها، سلیقه و اولویت‌هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها بسیار زیبا، شیک و دل‌باز هستند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. امکانات رفاهی اساسی و مناسب در تمام اتاق‌ها فراهم‌شده و شامل تخت خواب استاندارد، میز، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ، اسپیلت)، یخچال، چای‌ساز، مبلمان، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام) هستند. مهمانان می‌توانند در اتاق‌های این هتل با آرامش خاطر و اطمینان اقامت و خود را همچون در خانه خود احساس کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


انواع غذاهای گوناگون و خوشمزه ایرانی در رستوران هتل‌آپارتمان تابش برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه و در فضای تمیز و پاکیزه آن غذا نوش جان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان تابش مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی وکیل آباد: ۲۸٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است