search
menu

هتل آپارتمان تبسم مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تبسم مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان تبسم مشهد
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان تبسم مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان تبسم مشهد


هتل آپارتمان تبسم مشهد مجموعه‌ای اقامتی یک ستاره عالی است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. این هتل که در خیابان امام رضا ۳ واقع‌شده است، فاصله کوتاهی تا حرم مطهر رضوی دارد و همین امر سبب می‌شود تا مسافران و زائران نسبت به رزرو این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد اقدام کنند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل دسترسی به مراکز خرید و بازار رضا بسیار آسان است. ارائه خدمات در این هتل بسیار خوب است و مسافران از این انتخابشان پشیمان نخواهند شد. تقریباً می‌توان گفت هتل آپارتمان تبسم مشهد جزو هتل‌های نوساز و تمیز شهر مشهد است. هتل آپاراتمان تبسم مشهد دارای ۳ طبقه و ۲۱ واحد اقامتی شیک و تمیز است. لازم به ذکر است که فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدوداً ۲۰ دقیقه است و از طریق تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان تبسم مشهد


امکانات رفاهی ارائه‌شده در هتل آپارتمان تبسم مشهد مناسب سفرهای خانوادگی و دسته‌جمعی است که یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان ر تجربه خواهید کرد. در ورودی هتل دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. در لابی این هتل بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.از امکانات دیگر هتل آپارتمان تبسم مشهد می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، نمازخانه اشاره کرد. در لابی این مجموعه برای ۲۰ نفر ظرفیت وجود دارد. برای استفاده از اینترنت در لابی این هتل باید هزینه مربوطه را طبق تعرفه هتل پرداخت کنید. طبقات این هتل آپارتمان از طریق آسانسور قابل‌دسترس است و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی بهره‌مند شوید. در هتل آپارتمان تبسم پارکینگ دایر نشده است، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند، بهتر است به فکر محل پارک ماشینشان باشند. در صورت نیاز به خدماتی نظیر فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به بخش پذیرش در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه‌شان از این خدمات بهره‌مند شوید. برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته. دقت داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل دارای ظرفیت اضافی نیست. قوانین ورود و خروج هتل آپارتمان تبسم مشهد بدین‌صورت است که زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. بد نیست بدانید که هزینه اقامت کودک خردسال‌ زیر ۵ سال رایگان محاسبه می‌شود. امکاناتی نظیر لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، آب رایگان، چای‌ساز، مینی بار با هزینه، کمد لباس و رخت‌آویز در داخل اتاق‌ها فراهم‌شده‌اند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل دارای ظرفیت ۴۰ نفری بوده و منوی غذایی این رستوران کامل است، به‌طوری‌که در زمان وعده‌های غذایی می‌توانید با مراجعه به رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید. وعده صبحانه نیز به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود.

فاصله هتل آپارتمان تبسم مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است