search
menu

هتل تابران مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تابران مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران و کافی شاپ هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل تابران مشهد تا مکان‌های مهم و جاذبه‌های گردشگری نزدیک

درباره هتل تابران مشهد


مشهد مقدس یکی از پرطرفدارترین شهرهای مذهبی ایران است که هرساله پذیرای تعداد بسیار زیادی زائر از سراسر ایران و کشورهای خارجی است که با خرید بلیط هواپیما عازم مشهد می‌شوند. همچنین جاذبه‌های گردشگری و دیدنی را در دل خود جای داده است. به همین دلیل هتل‌ها و رستوران‌های متنوع و مختلفی در این شهر مشغول به کار و فعالیت هستند. در این مطلب قصد داریم تا هتل تابران مشهد را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید. هتل تابران مشهد یک هتل چهار ستاره است که در خیابان آیت الله بهجت(آزادی سابق)، چهارراه زرینه، روبه‌روی کاشانی ۱۴ واقع گردیده است. ساختمان هتل تابران مشهد از ۷ طبقه تشکیل شده است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. هتل تابران مشهد یکی از هتل‌های لوکس و مجلل شهر مشهد محسوب می‌شود. ساختمان هتل تابران مشهد بسیار شیک است، بطوریکه وقتی شما وارد لابی هتل تابران می‌شوید، چند دقیقه را محو تماشای زیبایی و جذابیت لابی خواهید شد. همچنین، نمای مرتب و جذاب و مبل‌های راحت از جمله ویژگی‌های هتل تابران مشهد است که می‌توانید ساعتی چند در آنجا توقف کرده و تجدید قوا و نیرو کنید. بد نیست بدانید که، فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با حرم مطهر موجب دسترسی آسان مسافران به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همانطور که اشاره کردیم هتل تابران مشهد با ۷ طبقه دارای ۸۷ اتاق است. اتاق‌ها در هتل تابران مشهد از نظر تنوع به: اتاق دو تخته دبل، دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل فولبرد، اتاق دو تخته تویین فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق ۴ تخته و آپارتمان های دو خوابه شش نفره تقسیم بندی شده است. بد نیست بدانید که برخی از اتاق‌ها در هتل تابران مشهد مجهز به جکوزی هستند. امکانات و خدمات بسیار متنوعی در اتاق‌های هتل تابران مشهد برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل تدارک دیده شده است که از این میان می‌توان به: صندوق امانات، اسپلیت، اینترنت، مینی بار، روم سرویس، تلویزیون، پاورسوئیچ، میزتحریر، صبحانه در اتاق، شبکه پخش فیلم، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل


جالب است بدانید که؛ برای صرف نهار و شام نیز نیازی نیست به خارج از هتل تابران مشهد تشریف ببرید، چرا که رستوران هتل تابران مشهد مقدس با منو متنوع خود به شکل رستوران بام آماده پذیرایی از شما است. در رستوران هتل شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را که توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود را میل نمایید. کافی شاپ هتل تابران مشهد؛ با سرو انواع دسرها، آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم عصرانه‌ای خوشمزه را آماده کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما خود را مهمان یک فنجان قهوه در کافی‌شاپ هتل تابران مشهد نمایید.

امکانات تفریحی هتل


آسانسور، صندوق امانات، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، لاندری (خشکشویی)، خدمات تور، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، ماساژ و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات هتل تابران مشهد هستند. اگر قصد دارید تا جلسه و سمینار برگزار کنید، هتل تابران مشهد، با سالن همایش مطلوب خود آماده میزبانی عالی است. بد نیست اطلاع داشته باشبد که سالن‌ها به امکانات روز مانند پروژکتور، بلندگو و غیره تجهیز هستند. غرفه صنایع دستی و مرکز خرید را نیز جزو امکانات هتل تابران مشهد می‌توان نام برد. این غرفه‌ها امکان خرید آسان و راحت سوغات را برای مسافران و مهمانان هتل فراهم کرده است. سونا خشک، استخر و سالن ورزش‌های آبی از جمله امکانات هتل تابران مشهد محسوب می‌شوند که برای سپری کرده لحظات مهیج و سرگرمی مهنانان هتل آماده سازی شده است. شما با وقت گذرانی در استخر می‌توانید انرژی از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورید. پرسنل هتل تابران در تلاش هستند تا لحظات خاطره‌انگیزی از سفر به مشهد مقدس برای میهمانان گرامی رقم بزنند.

فاصله هتل تابران مشهد تا مکان‌های مهم و جاذبه‌های گردشگری نزدیک


فاصله تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح: ۱.۹ کیلمتر
فاصله تا بازار مرکزی ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان حجازی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک وحدت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است