search
menu

هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل آپارتمان قصر خورشید تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد


هتل آپارتمان قصر خورشید یکی از هتل های تک ستاره و مقرون به صرفه شهر مشهد است که حدود ۲ کیلومتر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. اگر اهل پیاده روی باشید می توانید این مسیر مستقیم و سرراست را در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طی کنید. این هتل آپارتمان در سال ۸۶ تاسیس شده و برای زائرانی که می خواهند سفر ارزانی به مشهد را تجربه کنند، بسیار مناسب است. چنانچه قصد زیارت از حرم امام رضا را داشتید و بلیط هواپیما مشهد خریدید، یکی از واحدهای هتل آپارتمان قصر خورشید را رزرو کنید تا در عین سفر ارزان از شلوغی اطراف حرم دور باشید.

موقعیت مکانی هتل


هتل آپارتمان قصر خورشید در بلوار شهید شیرودی مشهد واقع شده که تا میدان امام رضا و باب الرضا مسیر سرراستی دارد. بازارها، مراکز خرید مشهد و جاذبه های دیدنی نیز تقریبا ۱ تا ۲ کیلومتر با ساختمان هتل فاصله دارند ولی از آنجا که مقصد زائران حرم مطهر رضوی است و جاذبه های تاریخی متعددی در اطراف حرم قرار دارند، می توان با یک تیر ۲ نشان زد و در مسیر رفت یا برگشت به دیدن اماکنی مثل خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، مصلی پایین خیابان مشهد رفت. از این هتل به فرودگاه و راه آهن نیز دسترسی راحتی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد امکانات و خدمات متنوعی ندارد و همانطور که از هتل یک ستاره انتظار می رود، امکانات و خدمات انگشت شماری مثل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، آسانسور و صندوق امانات را به مهمانان خود ارائه می کند. اگر فاصله ۲ کیلومتری از حرم بهانه ای باشد که شما را از رزرو این هتل منصرف کند، باید گفت که این هتل با ارائه خدمات تاکسی سرویس دغدغه رفت و آمد را برای شما به حداقل می رساند.

انواع اتاق های هتل


هتل آپارتمان قصر خورشید در ۵ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۲۱ واحد اقامتی شامل آپارتمان یک خوابه ۲ نفره، آپارتمان یک خوابه ۳ نفره، آپارتمان یک خوابه ۴ نفره و آپارتمان ۲ خوابه ۵ نفره و همچنین سوئیت های ۱ و ۲ نفره است. دیدِ این واحدها به کوچه یا خیابان است و به طور منظم به نظافت واحدها رسیدگی می شود.

امکانات اتاق های هتل


آپارتمان های این هتل دارای آشپزخانه کوچکی هستند که امکان آشپزی در واحد اقامتی را برای مهمانان هتل میسر ساخته اند. با اینکه آپارتمان ها با مبلمان مدرنی دکور نشده اند ولی کاملا تمیز هستند. در این واحدها مبلمان، دراور، میز، سیستم گرمایشی، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی و رخت آویز گنجانده شده است ولی چون دیوارهای هتل عایق صدا نیستند ممکن است سر و صدای واحدهای بغلی مزاحمت ایجاد کنند. ضمنا استفاده از اینترنت رایگان و نامحدود فقط در لابی هتل ممکن است.

گزینه های صرف غذا


هتل آپارتمان قصر خورشید صبحانه ندارد ولی با دریافت هزینه بسیار کم می توان از پکیج صبحانه آن بهره مند شد. این هتل رستوران کوچکی و تر و تمیزی دارد که از محیط دلنشینی برخوردار است و فضای آن نورگیری خوبی دارد ولی ظرفیت رستوران محدود بوده و قادر است از ۳۶ مهمان میزبانی کند. البته رستوران های معروفی در اطراف هتل یا فاصله چند صد متری آن وجود دارند که یکی از آن ها رستوران مجتمع گردشگری بابا قدرت است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


یکی از دلایلی که مشتریان هتل آپارتمان قصر خورشید را یک بار دیگر به این هتل می کشاند خوشرویی پرسنل و مدیریت هتل است. ضمنا از لابی و اتاق های هتل گرفته تا بیرونِ آن بسیار تمیز هستند و با توجه به رضایت اکثر مهمانان هتل و بازخوردهای مثبتشان، می توان گفت این هتل ارزش مبلغی را که پرداخت می کنید، دارد. خدمات تهیه بلیط، جعبه کمک های اولیه، اتاق چمدان و خدمات لاندری از دیگر امکانات و خدماتی هستند که با اقامت در هتل آپارتمان قصر خورشید نصیبتان می شوند.

دلایل انتخاب هتل


قیمت بسیار مناسب
تمیزی اتاق ها و هتل
برخورد فوق العاده پرسنل هتل

فاصله هتل آپارتمان قصر خورشید تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع گردشگری بابا قدرت: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مصلی پایین خیابان مشهد: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است