search
menu

هتل آپارتمان سبحان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سبحان مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل آپارتمان سبحان مشهد
فاصله هتل آپارتمان سبحان مشهد تا جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر:

درباره هتل آپارتمان سبحان مشهد


اگر شما از جمله کسانی هستید که برای خرید بلیط هواپیمای آنلاین و سفر به مشهد برنامه‌ریزی می‌کنید، لطفا کمی دست نگه دارید. همانطور که اطلاع دارید هتل‌ها و مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری متنوعی در شهر مشهد مشغول به فعالیت هستند. انتخاب هتل مناسب برای اقامت در میان این همه تنوع کمی سخت است. ما در این مطلب قصد داریم تا هتل آپارتمان سبحان مشهد را به شما معرفی نماییم. امیدواریم با این معرفی کمکی کوچک برای انتخاب بهتر به شما کرده باشیم.

امکانات عمومی هتل


هتل آپارتمان سبحان مشهد، یک هتل آپارتمان یک ستاره است که در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۵، تقاطع اول سمت چپ واقع شده است. هتل آپارتمان سبحان مشهد با ساختمانی ۳ طبقه توانسه تا ۳۰ واحد اقامتی را در خود جای دهد و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر مسافر را دارد. هتل آپارتمان سبحان مشهد در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردیده است و در سال ۱۳۹۳ برای خدمات بهتر و آسایش هرچه بیشتر مهمانان خود مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. همچنین هتل آپارتمان سبحان مشهد به باغ خونی مشهد، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، بازارهای ۱۷ شهریور، سراهای سنتی ۱۷ شهریور و بیمارستان امدادی دسترسی دارد. از مزایای اقامت در هتل آپارتمان سبحان مشهد، می‌توان به دسترسی آسان مهمانان به حرم مطهر امام رضا (ع)، ایستگاه قطار شهری، بی آر تی و مراکز خرید اشاره کرد. همچنین هتل آپارتمان سبحان مشهد از امکانات رفاهی مناسب و کادری مجرب برخوردار است. شما می‌توانید با انتخاب هتل آپارتمان سبحان مشهد برای اقامت، سفری خاطره‌انگیزی را تجربه نمایید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همانطور که اشاره کردیم، هتل آپارتمان سبحان مشهد از ۳ طبقه تشکیل شده است که اتاق‌ها در طبقات پراکنده هستند. اتاق‌های هتل آپارتمان سبحان مشهد؛ دلباز و نسبتاً بزرگی هستند که هر چند به زیبایی بسیاری از هتل‌‌های لوکس و مدرن نیست اما با توجه به موقعیت مکانی خوب و خدمات قابل توجه، از مقرون به صرفه‌ترین هتل‌ آپارتمان‌های شهر مشهد محسوب می‌شود.
اتاق‌های هتل آپارتمان سبحان مشهد شامل: اتاق‌های آپارتمانی یک خوابه، سوئیت‌های دوتخته، سوئیت سه تخته و سوئیت چهار تخته می‌‌شود. داخل اتاق‌های هتل آپارتمان سبحان مشهد امکاناتی از جمله: تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، یخچال، تخت، مبل، حمام، پتو، آینه دراور و مینی‌بار با هزینه فراهم شده است. همچنین از نظر ویو، اتاق‌ها رو به خیابان هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان سبحان مشهد با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی در طبقه اول با ظرفیت تقریبا ۱۰۰ نفر هتل قرار دارد. ساعت سرو صبحانه در رستوران هتل آپارتمان سبحان مشهد ۸ تا ۱۰ صبح، سرو ناهار ۱۳ تا ۱۵ و شام هم ۲۰ تا ۲۲ شب تعیین شده است. نکته جالب در مورد رستوران هتل آپارتمان سبحان مشهد اینکه؛ غذاها در تمام وعده بصورت منوی آزاد و با انتخاب مهمانان محترم سرو می‌شود.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان سبحان مشهد


مینی‌بار، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، روزنامه، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و سیستم اعلام حریق برخی از مکانات و خدماتی هستند که برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل آپارتمان سبحان مشهد تدارک دیده شده است.

فاصله هتل آپارتمان سبحان مشهد تا جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر:


فاصله تا بازار رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است