search
menu

هتل آپارتمان سینا نور مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سینا نور مشهد
اتاق‌های هتل آپارتمان سینا نور مشهد
مکان‌های عمومی هتل آپارتمان سینا نور مشهد
رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان سینا نور مشهد
سرویس‌ها و خدمات هتل آپارتمان سینا نور
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان سینا نور مشهد

درباره هتل آپارتمان سینا نور مشهد


هتل آپارتمان سینا نور مشهد از هتل‌های ۱ ستاره شهر مشهد است. این هتل که در ۵ طبقه از یک ساختمان شیک و دوست داشتنی به پذیرائی از مهمانان خود می‌پردازد، شرایط فوق العاده خوبی برای اقامت آسوده زائران و گردشگران شهر مشهد پدید آورده است. از این رو، معمولا کسانی که هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد، به دنبال اقامت در هتلی خوب و ارزان قیمت هستند، نام Sina Noor Hotel Apartment را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

اتاق‌های هتل آپارتمان سینا نور مشهد


هتل آپارتمان سینا نور مشهد دارای ۵۲ باب واحد اقامتی در ابعاد مختلف است که هر یک مزیت خاص خود را دارند. اما به طور کلی، برخی امکانات از جمله یخچال، مبل، تلفن، تلویزیون و مینی بار در همه این واحدهای اقامتی تعبیه شده‌اند. از طرفی دیگر، مهمانان هتل آپارتمان سینا نور مشهد می‌توانند در واحد اقامتی خودشان از مزایای یک حمام گرم و آرامش بخش استفاده نمایند و با بهره گیری از لوازم بهداشتی گنجانده شده در این مکان، بهداشت شخصی خودشان را به بهترین شکل رعایت کنند. جالب است بدانید که در تمامی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سینا نور مشهد سیستم گرمایشی و سرمایشی همواره آماده به کار است. ضمنا، مهمانان می‌توانند از اینترنت بی رایگان واحدهای اقامتی خود به صورت نامحدود استفاده کنند.

مکان‌های عمومی هتل آپارتمان سینا نور مشهد


لابی هتل آپارتمان سینا نور مشهد با مساحت ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۵۰ مهمان، به همراه نمازخانه این اقامتگاه از مهم‌ترین مکان عمومی آن به شمار می‌روند. دیگر مکان عمومی این هتل اتاق سیگار آن است که استفاده از آن باعث سالم ماندن هوای سایر قسمت‌های اقامتگاه شده است. مهمانان هتل آپارتمان سینا نور مشهد می‌توانند از اتاق چمدان این اقامتگاه نیز نهایت استفاده را ببرند. لازم به ذکر است که بخش آژانس مسافرتی هتل شما را در رزرو بهترین تورهای گردشگری یاری خواهد کرد. ناگفته نماند که شما می‌توانید از مزایای پذیرش ۲۴ ساعته این هتل برخوردار شوید. کارکنان این بخش بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار خواهند داد.

رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان سینا نور مشهد


یکی از برجسته‌ترین نکاتی که درباره هتل آپارتمان سینا نور مشهد مطرح می‌شود، رستوران این اقامتگاه است. رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ مهمان که هتل آپارتمان سینا نور را به اقامتگاهی بسیار خوب و جالب توجه تبدیل کرده است. شما در طول اقامت خودتان با مراجعه به این رستوران می‌توانید بهترین غذاها را میل کنید. از طرفی دیگر، هتل آپارتمان سینا نور مشهد مجهز به یک کافی شاپ تر و تمیز نیز هست که خوردنی‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذی برای مهمانانش سرو می‌کند. مجموع این عوامل باعث می‌شوند که بپذیریم هتل آپارتمان سینا نور مشهد اقامتگاهی در حد و اندازه‌های یک هتل ۴ ستاره است.

سرویس‌ها و خدمات هتل آپارتمان سینا نور


اگر بلیط هواپیما مشهد خریده باشد قطعا به دنبال اقامتگاهی مناسب در این شهر خواهید بود. بد نیست بدانید که اقامت در هتل آپارتمان سینا نور مشهد به منزله داشتن فرصت استفاده از برخی سرویس‌ها و خدمات بسیار خوب است. برای مثال کافیست شما هزینه اندکی را پرداخت نمایید تا با استفاده از سرویس حمل و نقل به فرودگاه رفت و آمد آسوده‌ای در ابتدا و انتهای سفر خودتان به فرودگاه شهر داشته باشید. همچنین این هتل سرویس کرایه خودرو را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد تا آنها در طول اقامتشان به راحتی تمامی نقاط شهر را در دسترس خود قرار دهند. خدمات تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط، نظافت روزانه و تاکسی سرویس نیز از سرویس‌هایی هستند که معمولا در کمتر هتل آپارتمانی می‌توان آنها را یافت اما هتل آپارتمان سینا نور مشهد به بهترین شکل در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان سینا نور مشهد


فاصله هتل آپارتمان سینا نور مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۵۵۰ متر
فاصله هتل آپارتمان سینا نور مشهد تا باغ خونی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان سینا نور مشهد تا مجتمع گردشگری بابا قدرت: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان سینا نور مشهد تا مصلی قدیم مشهد: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان سینا نور مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان سینا نور مشهد تا پارک وحدت: ۲٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است