search
menu

مهمانپذیر شارین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
مهمانپذیر شارین مشهد
معرفی مهمانپذیر شارین مشهد
معرفی اتاق ها و امکانات موجود مهمانپذیر
ستوران و کافی شاپ مهمانپذیر شارین مشهد
سایر امکانات و خدمات
فاصله مهمانپذیر شارین مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

مهمانپذیر شارین مشهد


با آغاز فصل تابستان و اتمام مدارس فصل مسافرت و گردش و تفریح آغاز می‌شود. بیشتر افراد شروع به برنامه‌ریزی و خرید بلیط هواپیما برای سفر خود می‌نمایند. حتما اطلاع دارید که در برنامه‌ریزی سفر بعد از انتخاب مقصد سفر، انتخاب محل اقامت و آشنایی قبلی با جاذبه‌های گردشگری مقصد واقعا مهم است. در میان تمام گزینه‌ها محل اقامت مناسب یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود تا بعد از گردش و تفریح در محل اقامت خود براحتی استراحت نمایید. اگر شما هم در تعطیلات خود قصد سفر به شهر مقدس مشهد را دارید؛ در این مطلب با ما همراه باشید تا مهمان‌پذیر شارین مشهد را به شما معرفی نماییم. با اقامت در این هتل می توانید از جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و ... به راحتی بازدید کنید.

معرفی مهمانپذیر شارین مشهد


مهمان‌پذیر شارین مشهد یکی از هتل‌آپارتمان‌های تازه تاسیس در شهر مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)، چهار راه دانش، شهید حنایی ۹، نبش امت رضا ۳ واقع شده است. مهمانپذیر درجه ۳ شارین مشهد در سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات به مسافران و مهمانان شهر مشهد در ساختمانی ۶ طبقه افتتاح گردیده است. نکته قابل توجه در مورد مهمانپذیر شارین مشهد اینکه، در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) را دارند می‌توانند تنها با کمتر از ۱۲ دقیقه پیاده‌روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی‌ها ببینند.

معرفی اتاق ها و امکانات موجود مهمانپذیر


همان‌طور که اشاره کردیم؛ مهمان‌پذیر شارین مشهد (Sharyn Hotel) ساختمانی ۶ طبقه است که در مجموع ۲۰ باب اتاق را در خود جای داده است. اتاق ها در مهمان‌پذیر شارین مشهد از نظر تنوع به اتاق ۲ تخته دبل، ۲ تخته دبل فولبرد، ۳ تخته، ۳ تخته فولبرد، ۵ تخته و ۵ ۵ تخته فولبرد تقسیم بندی شده است. از نظر دید هم اتاق‌ها رو به خیابان هستند.
روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام همراه با لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق برخی از امکانات موجود در اتاق‌های مهمان‌پذیر شارین مشهد هستند.

ر

ستوران و کافی شاپ مهمانپذیر شارین مشهد


در مهمان‌پذیر شارین مشهد برای رفاه حال و راحتی هرچه بیشتر مهمانان یک رستوران با ظرفیت ۶۰ نفر مشغول به فعالیت است. رستوران مهمان‌پذیر شارین مشهد با منوی متنوع از غذاهای ایرانی خوشمزه در طبقه اول مهمان‌پذیر واقع شده است. ساعت کاری رستوران برای صبحانه: ۸ تا ۹٫۳ برای سرو ناهار: ۱۳ تا ۱۴٫۳ و صرف شام ۲۰ تا ۲۱٫۳ تعیین شده است.
همچنین کافی‌شاپ مهمان‌پذیر شارین مشهد در طبقه همکف قرار دارد و بصورت ۲۴ ساعته با ظرفیت ۱۲ نفر با انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده خلق لحظات خاطره‌انگیز برای مسافران مهمانپذیر شارین مشهد است.

سایر امکانات و خدمات


مدیریت مهمان‌پذیر شارین مشهد برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مهمانان خود امکانات و خدمات متنوعی را تدارک دیده است که از این میان می‌توان به: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، خدمات تور، تلفن در لابی، سرویس حرم، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره کرد.

فاصله مهمانپذیر شارین مشهد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


بازار تاریخی ضامن: ۴۰۰ متر
میدان آب مشهد: ۱٫۴ کیلومتر
نگار خانه مشهد: ۲٫۱ کیلومتر
خانه مالکی مشهد: ۲٫۱ کیلومتر
پارک کوهسار مشهد: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است