search
menu

هتل شمس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شمس مشهد
امکانات عمومی هتل شمس مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شمس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل شمس مشهد


هتل شمس مشهد از هتل‌های اقتصادی مشهد به شمار می‌رود که در طول سال از مسافران و زائران زیادی استقبال می‌کند. این هتل دارای ۴ طبقه است و جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در مشهد است، همین دلیل سبب می‌شود تا تمامی مسافران با هر بودجه‌ای بتوانند نسبت به رزرو آن اقدام کنند و جزو گزینه‌های مناسب اقامت محسوب می‌شود، بنابراین با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل خودتان را برای سفر و زیارت حرم امام رضا آماده کنید. البته لازم به ذکر است، قیمت پایین این هتل نسبت به سایر هتل‌ها سبب نمی‌شود تا به فکر کیفیت نباشند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید این هتل رزرو کنید، همچنین با توجه به محل قرارگیری آن در خیابان اندرزگو فاصله بسیار اندک و حدوداً ۱۰ دقیقه‌ای تا درب باب الجواد حرم دارد. علاوه بر حرم، با اقامت در این هتل می‌توانید از چندین جاذبه دیدنی مشهد بازدید کنید که عبارت‌اند از بازار رضا، مسجد ۷۲ تن، خانه تاریخی توکلی، موزه نادری، بوستان مینیاتوری و غیره.

امکانات عمومی هتل شمس مشهد


این هتل دارای لابی کوچکی است اما در همین فضای کم می‌توانید از خدماتی مانند تلویزیون، اینترنت وای فای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. همچنین اتاق چمدان نیز در لابی هتل وجود دارد و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید وسایلتان را به این بخش بسپارید. نمازخانه و صندوق امانات نیز جزو خدمات دیگر در لابی به شمار می‌روند. بر اساس قوانین این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام ورود و خروج بهتر است توجه داشته باشید. کارکنان این مجموعه بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت در این هتل تلاش می‌کنند تا هم مسافران هم زائران در هنگام ترک هتل شمس احساس رضایت داشته باشند. به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی راحتی به هتل خواهید داشت. قوانین هتلداری سبب گشته تا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نداشته باشید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات نیز می‌توانید از آسانسور تعبیه‌شده استفاده کنید و برای مسافرانی که معلولیت دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در هتل شمس مشهد عبارت‌اند از اتاق دونفره، اتاق سه نفره و اتاق چهار تخته. به دلیل ظرفیت مشخص اتاق‌ها بهتر است در هنگام رزرو دقت داشته باشید، زیرا امکان ظرفیت اضافی در هیچ‌یک از اتاق‌ها وجود ندارد. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان ارائه می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه موردنظر را پرداخت کرده و از منو انتخاب کنید. اتاق‌های موجود در داخل هتل شمس مشهد دارای امکانات مطلوبی هستند که عبارت‌اند از تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع هوا، تختخواب و ملافه و بالش، کمد لباس، یخچال، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی. با توجه به اینکه فضای اتاق‌ها بسیار ساده هستند، اما طراحی زیبایی دارند و برای استراحت مسافران یکی از قسمت‌های مناسب به شمار می‌رود.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل غذاهای باکیفیت ایرانی به میهمانان ارائه می‌دهند. در هر سه وعده غذایی می‌توانید به این رستوران سر زده و انواع غذاها را انتخاب کنید. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ نیز در این هتل دایر گردیده شده است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کنند و برای چند دقیقه هم که شده می‌توانید در این قسمت به آرامش برسید.

فاصله هتل شمس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است