search
menu

هتل شهریار مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهریار مشهد
اماکن نزدیک به هتل شهریار مشهد

درباره هتل شهریار مشهد


هتل شهریار مشهد نخستین بار در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و فعالیتش را آغاز کرده است. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۷ برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل شهریار مشهد بسیار خوب است و فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و زائرانی که در این هتل اقامت می کنند، به راحتی می‌توانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.
در این هتل ۲ ستاره ارزان و مقرون به صرفه درمجموع ۱۲۰ تخت و ۳۳ اتاق اقامتی وجود دارند که در ۳ طبقه پراکنده شده‌اند. هتل شهریار مشهد فاقد پارکین بوده و اینترنت لابی نیز مشمول هزینه می‌باشد. پرسنل هتل شهریار مشهد بسیار صبور و صمیمی هستند و برای رفاه و آسایش زائران امام رضا (ع) نهایت تلاششان را می کنند.
اتاق‌های اقامتی در هتل شهریار مشهد دارای تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، یخچال، دراور، کمد لباس، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار با هزینه، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، پاور سوئیچ، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. خدمات خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز به تمامی واحدهای اقامتی تعلق داشته و ارائه می‌گردد. نظافت و راحتی اتاق‌ های اقامتی در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارند و مهمانان می‌توانند از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند.
یک رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر در هتل شهریار مشهد وجود دارد که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان غذا تدارک دیده و خوراک و غذاهای ایرانی های خوشمزه برای مهمانان سرو می کند. مهمانان می‌توانند از این غذاها امتحان کنند. لابی هتل شهریار مشهد نیز، با ظرفیت ۱۵ نفر امکاناتی را جهت رعایت حال مهمانان و آسایش آن‌ها در نظر گرفته است که عبارت اند از: تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، میز، تلفن، اتاق چمدان، صرافی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، اینترنت، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.
همچنین، پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده است و به طور شبانه روزی انواع خدمات مورد نیاز مهمانان را ارائه می‌دهد و پرسنل خوش برخورد و صبور پذیرش هتل شهریار مشهد به تمامی نیازها و سوالات مهمانان پاسخ داده و آن ها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند. مهمانان می‌توانند برای درخواست خدماتی از قبیل خدمات لاندری، خشکشویی، خدمات فتوکپی، پرینت، فکس، خدمات برای معلولین، خدمات اینترنتی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری و صبحانه در اتاق به پذرش ۲۴ ساعته هتل مراجعه کنند. تمام سعی و تلاش پرسنل هتل شهریار مشهد بر آن است تا زائران امام رضا (ع) اقامتی راحت، ارزان و مقرون به صرفه و به یاد ماندنی تجربه کنند.

اماکن نزدیک به هتل شهریار مشهد


فاصله هتل شهریار مشهد تا بازار رضا: ۵۱۱ متر
فاصله هتل شهریار مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۶۵۸ متر
فاصله هتل شهریار مشهد تا حرم ورودی باب الرضا: ۷۱۱ متر
فاصله هتل شهریار مشهد تا موزه مردم شناسی: ۹۷۸ متر
فاصله هتل شهریار مشهد تا گنبد خشتی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل شهریار مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل شهریار مشهد تا پارک باغ ملی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل شهریار مشهد تا ایستگاه راه آهن: ۵ کیلومتر
فاصله هتل شهریار مشهد تا فرودگاه بین المللی مشهد: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل شهریار مشهد تا پارک کوهسنگی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل شهریار مشهد تا پارک ملت: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است