search
menu

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شباهنگ مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان شباهنگ
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان شباهنگ تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان شباهنگ مشهد


هتل آپارتمان یک ستاره شباهنگ مشهد از هتل‌های خوب و زیبای شهر مشهد است، که اقامت در آن به علت نزدیکی به حرم مطهر رضوی و مراکز خرید مشهد، شهربازی‌ها و پارک‌های آبی مشهد، به یکی از اولویت‌های انتخابی زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد تبدیل شده است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ جهت ارتقاء کیفیت در خدمت رسانی، مورد بازسازی واقع شد. مهمانان این هتل آپارتمان شیک و مجهز، تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می توانند خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) برسانند. پرسنل بسیار مجرب و اخلاق مدار هتل آپارتمان شباهنگ سبب جذب هرچه بیشتر مسافران برای اقامت در این هتل شده است. مسافران و زائران حرم مطهر امام هشتم می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مشهد سفر کنند و اقامت در این هتل آپارتمان را تجربه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان شباهنگ


هتل آپارتمان شباهنگ مشهد، از نظر امکانات و خدمات عمومی هتل تقریبا کامل است. با ورود به هتل می‌توانید در لابی مبله و شیک هتل همراه با دستگاه واکس کفش در ورودی در، استراحت کوتاهی داشته باشید و امکان دسترسی به اینترنت وای فای و روزنامه رایگان در این لابی خواهید داشت. با توجه به اینکه هتل یک ستاره شباهنگ پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر میکنند، برای پارک خودروشان می‌توانند از محوطه هتل استفاده کنند. صندوق امانات و اتاق چمدان هتل برای نگهداری وسایل، و آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف از جمله امکانات دیگر این هتل آپارتمان است. این هتل بسیار تمیز و پاکیزه بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه درآن انجام میشود. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.
خدماتی مانند خشکشویی (لاندری)، فکس، فتوک‍پی، پرینتر، خدمات تهیه بلیط با هزینه در دسترس هستند. برای جلوگیری از هر گونه حوادث احتمالی، هتل آپارتمان شباهنگ مجهز به کپسول آتش نشانی، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق و همچنین لابی هتل با ظرفیت ۴۰ نفر دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به صورت شبانه روزی در خدمت مهمانان عزیز هستند. این هتل آپارتمان برای کسانی که مشکلات جسمانی دارند، خدمات ویژه برا معلولین عزیز در نظر گرفته است. خانواده‌های دارای کودک خردسال بد نیست بدانند که کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس شامل اقامت رایگان می‌شوند.

اتاق های هتل


اتاق‌های Shabahang Hotel Apartment عبارتند از: اتاق دو تخته، اتاق دوتخته فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته فولبرد، آپارتمان یکخوابه چهار نفره، آپارتمان یکخوابه چهار نفره فولبرد، آپارتمان دوخوابه شش نفره و آپارتمان دوخوابه شش نفره فولبرد که هیچکدامشان قابلیت نفر اضافه ندارند.

امکانات اتاق های هتل


۵۲ باب واحد اقامتی هتل اپارتمان شباهنگ مشهد با مجموع ۲۰۰ تخت در ۶ طبقه، پذیرای مهمانان این هتل هستند. مهمانان عزیز بر حسب نیاز خودشان می‌توانند با خرید بلیط هواپیما مشهد سفر مارکت و رزرو این اتاق‌ها اقدام کنند. همه ی اتاق‌ها و واحد‌ها همراه صبحانه رزرو می‌شوند، و فقط فولبرد‌ها همراه ناهار و شام هستند. آب رایگان در اتاق‌ها موجود است. از دیگر امکانات این اتاق‌ها ، می‌توان به یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، رخت آویزاشاره کرد. در همه ی اتاق‌ها و واحد‌ها، حمام به صورت دوش و مجهز به لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، حوله و دمپایی) است. مهمانان می‌توانند زمانی که در اتاق‌هایشان هستند با تماشای برنامه‌های شبکه های دیجیتال استانی تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای با هزینه طبق تعرفه هتل، خود را سرگرم کنند. از لحاظ امنیت وسایل های قیمتی مهمانان و ایمنی جانی آنها، اتاق‌های هتل آپارتمان شباهنگ مجهز به صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق و کپسول آتش نشانی است. مینی بار با هزینه در اتاق‌ها موجود است. سیستم گرمایش از طریق شوفاژ و سیستم سرمایش از طریق فن کوئل در دسترس می‌باشد. نوع قفل درب ها کارتی و ویو اتا‌ق‌ها به خیابان و کوچه است. دقت کنید که زمان تحویل اتاق‌ها ۱۴ بعدازظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آپارتمان ممنوع است.

رستوران هتل


یکی از مزیت‌های این هتل، داشتن رستوران بزرگ در زیرزمین با ظرفیت ۱۳۰ نفراست. غذاهای متنوع ایرانی و عربی و به صورت انتخابی و بوفه در خدمت مهمانان و زائران عزیز هتل آپارتمان شباهنگ است.

فاصله هتل آپارتمان شباهنگ تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل تا بازار رضا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا حرم وردی باب الرضا : ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ظروف : ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نجوم و ساعت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکر خرید آسمان : ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اطلسیه: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است