search
menu

هتل ستاره شرق مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره شرق مشهد
اماکن نزدیک به هتل ستاره شرق مشهد

درباره هتل ستاره شرق مشهد


هتل ستاره شرق مشهد از هتل‌های ۱ ستاره شهر مشهد است که همچون ستاره‌ای چشم‌نواز و زیبا در این شهر می‌درخشد. این هتل که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده، پس از ده سال فعالیت، در سال ۱۳۹۷ دست به بازسازی‌های اساسی زده و امروزه، به اقامتگاهی تبدیل شده که همه مسافران شهر مشهد عاشق آن هستند.
ساختمان ۴ طبقه Setareh Shargh Hotel با ۲۶ اتاق زیبایی که در اختیار دارد، میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این ساختمان در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف این شهر از ساختمان هتل ستاره شرق مشهد، بسیار آسان است. هتل ستاره شرق مشهد برای رفاه حال مهمانان خود، امکاناتی مثل یخچال، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون و مبل را در اتاق‌های خودش فراهم آورده تا اصلی‌ترین نیازها برای تجربه یک اقامت راحت و آسوده را مهیا کرده باشد.
لابی این هتل که مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر دارد، در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته و قابلیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را داراست. جالب است بدانید که برای دسترسی به طبقات بالای هتل ستاره شرق مشهد می‌توان از آسانسور این اقامتگاه استفاده کرد. بنابراین، اقامت در طبقات بالای این هتل نیز بسیار آسان بوده و اتفاقا، فرصت تماشای چشم‌اندازهای زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.
هتل ستاره شرق مشهد دارای صندوق امانات نیز هست. اقامت در این هتل، فرصت برخورداری از سرویس‌ها و خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که کارکنان مجرب هتل، با عشق و اشتیاق خاصی آنها را فراهم کرده‌اند. برای مثال، کافی است از کادر هتل ستاره شرق مشهد درخواست سرویس حرم داشته باشید تا در اسرع وقت و به راحت‌ترین شکل ممکن خود را به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برسانید.
ضمنا، استفاده از تاکسی سرویس هتل ستاره شرق مشهد نیز برای دسترسی به سایر نقاط شهر بسیار خوب و مفید واقع می‌شود. شکی نیست که اقامت در هتل ستاره شرق مشهد، بدون لذت بردن فضا و غذاهای لذیذ رستوران این هتل بیهوده خواهد بود. این رستوران که ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مهمان را دارد، غذاهای ایرانی را به بهترین شکل ممکن طبخ و سرو می‌نماید.
البته در کنار این رستوران، باید به کافی شاپ هتل نیز اشاره‌ای داشته باشیم. محیط بسیار دلنشین و آرامش‌بخشی که با دسرهای خوش‌ طعم و نوشیدنی‌های دلچسب خود، تمامی مهمانانش را شگفت‌زده می‌کند. محیط بسیار تمیز و شیکSetareh Shargh Hotel یکی از بارزترین ویژگی‌های آن بوده و نظر مثبت عده زیادی از مهمانان را به این هتل جلب می‌نماید که این موضوع با سرویس نظافت روزانه کارکنان زحمت کش هتل ستاره شرق مشهد میسر شده است.
لازم به ذکر است که اکثر مهمانان، پس از اقامت در هتل ستاره شرق مشهد، از خلوت بودن فضای این هتل تعریف و تمجید کرده‌اند. ناگفته نماند که سرو صبحانه به صورت روزانه در هتل ستاره شرق مشهد انجام می‌پذیرد. برآورد همه امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ستاره شرق مشهد نشان می‌دهد که این هتل لایق توجه مسافران و گردشگران مشهد بوده و می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای تک تک زائران این شهر باشد.

اماکن نزدیک به هتل ستاره شرق مشهد


فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا پارک باغ ملت: ۲ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا بازار رضا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا مسجد هفتاد و دو تن: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا بازار جنت: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا آرامگاه نادر افشار: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا برج تجاری آلتون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا گنبد خشتی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا مصلی تاریخی مشهد: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل ستاره شرق مشهد تا مرکز خرید خورشید: ۵ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است