search
menu

هتل سایه مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سایه مشهد
امکانات عمومی هتل سایه مشهد
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سایه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سایه مشهد


هتل سایه در شهر مشهد مقدس واقع‌شده است. این هتل سه ستاره از درجه خوب بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری خوب خود دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری دارد. هتل سایه یکی از پرطرفدارترین و پررفت و آمدترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. هتل سایه دارای ۱۳ طبقه و ۱۶۰ اتاق است که در سال ۱۳۹۰ تأسیس‌شده و جهت بهبود ارائه خدمات و امکانات در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرارگرفته است. با انتخاب این هتل برای اقامتتان در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه به حرم مطهر امام رضا دسترسی داشته باشید. همچنین چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند که عبارت‌اند از مرکز خرید آسمان، مرکز خرید آکسون، مرکز خرید اطلسیه و بازار مرکزی مشهد.

امکانات عمومی هتل سایه مشهد


در هنگام ورود به این هتل بخش پذیرش در لابی قرار دارد و برای ۶۰ نفر مسافر ظرفیت در این لابی در نظر گرفته‌شده است. در محوطه هتل محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است که استفاده از آن رایگان بوده و برای ۳۰ خودرو ظرفیت وجود دارد. برای بهره‌مندی از اینترنت نیز می‌توانید با مسئول پذیرش هماهنگ شده و به صورت محدود در لابی از اینترنت استفاده کنید. با توجه به اینکه تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. در لابی می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان بسپارید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان خیالتان از بابت وسایل آسوده باشد. در بخش تور گردشگری نیز می‌توانید با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا شوید و با تهیه بلیط ورودی جاذبه‌ها لحظات خوشی را تجربه کنید، همچنین برای گشت‌وگذار می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی استفاده کنید. در ورودی لابی دستگاه واکس کفش برای استفاده مسافران تعبیه‌شده است. همچنین در حین سفر ممکن است به پرینت، فتوکپی و فکس نیاز داشته باشید که جای نگرانی نیست و در بخش لابی این هتل می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل سایه مشهد عبارت‌اند از اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته و اتاق سینگل. با توجه به اینکه هیچ‌یک از اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند، بنابراین در هنگام رزرو نسبت به این موضوع دقت داشته باشید. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. از پنجره برخی از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از حرم را تماشا کنید و از بقیه اتاق‌ها نیز می‌توانید خیابان امام رضا را ببینید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به یخچال، مبلمان، تلویزیون، رخت‌آویز، کمد لباس، روم سرویس، تلویزیون، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

رستوران هتل


در رستوران این مجموعه با ظرفیت ۲۷۰ نفر در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و انواع غذاهای ایرانی و محلی را در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند. علاوه بر رستوران محلی به عنوان کافی‌شاپ در نظر گرفته‌شده و انواع نوشیدنی و کیک سرو می‌کنند. همچنین در چایخانه سنتی نیز می‌توانید با سفارش چایی خستگی درکنید.

فاصله هتل سایه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است