search
menu

هتل سارینا مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سارینا مشهد
امکانات رفاهی هتل سارینا مشهد
رستوران و کافی‌شاپ هتل سارینا مشهد
خدمات رفاهی هتل سارینا مشهد
واحدهای اقامتی هتل سارینا مشهد
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سارینا مشهد

درباره هتل سارینا مشهد


یافتن مکانی اقتصادی با امکاناتی مکفی و خدماتی قابل‌قبول برای تجربه اقامتی خاطره‌انگیز در جوار حرم امام رضا (ع) کار آسانی نیست و گاهی نیاز به صرف زمان زیادی برای بررسی و مقایسه هتل‌های مشهد دارد؛ اگر تحقیق جامعی صورت گرفته باشد و در فهرست به‌دست‌آمده، بازخوردهای مسافران سابق هتل‌ها نیز به‌عنوان معیاری اساسی در نظر گرفته شده باشد، نام هتل سارینا مشهد باید در لیست تهیه‌شده وجود داشته باشد. این هتل ۴ ستاره، به علت داشتن موقعیت مکانی مناسب و امکاناتی قابل‌قبول و درخواست نرخی منصفانه در قبال مزیت‌ها و امتیازهایی بی‌شمار خود، چند سالی است سر زبان‌ها افتاده و به گزینه‌ای پرطرفدار برای خریداران بلیط هواپیما مشهد مبدل گشته است.

امکانات رفاهی هتل سارینا مشهد


کسب ۴ ستاره بیانگر تعدد و تنوع امکاناتی است که هتل سارینا مشهد به‌عنوان هتلی ممتاز و برگزیده در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. امکانات این هتل برخلاف برخی هتل‌های لوکس مشهد، تجملاتی و اضافی نیست، بلکه همان ملزوماتی است که هر گردشگری ممکن است در طول اقامت در مشهد بدان نیاز داشته باشد. به‌عنوان‌مثال وجود پارکینگ رایگانی که مهمانان را از دردسر یافتن فضایی مطمئن برای پارک خودروی شخصی‌شان رها کند، نعمتی بزرگ برای کسانی محسوب می‌شود که با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر می‌کنند. پارکینگ هتل سارینا مشهد با ظرفیتی برابر با ۷۰ خودرو زمینه آسودگی خیال گردشگران را فراهم کرده است. در هتل Sarina Hotel Mashhad فضای دنج و ساکتی برای نیایش مهمانان در نظر گرفته شده است تا آرامش و آسودگی پیشکش نمازگزاران گرامی گردد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به آسانسور برای دسترسی به طبقات بالاتر، صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء قیمتی مسافران، دستگاه واکس کفش، محوطه نگهداری از چمدان و باروبنه، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات اشاره کرد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل سارینا مشهد


از وظایف اصلی هتل‌هایی ممتاز و متمایز، توانایی فراهم کردن غذای موردعلاقه مهمانان در فضای پاکیزه و باصفای رستورانی شیک و باکیفیت است، مسئولیتی که هتل سارینا مشهد به‌خوبی از پس انجام آن برآمده است، چراکه با داشتن رستورانی بسیار باکیفیت در طبقه همکف خود، تمامی نیازهای خوردوخوراک مهمانان خود را تأمین کرده است. غذاهای لذیذ رستوران فیروز، اقامتی به‌یادماندنی در مشهد را برای گردشگران رقم زده و بازگشت مجدد آن‌ها به این هتل را تضمین کرده است. افزون بر رستوران، کافی‌شاپی دلپذیر مجهز به انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهایی لذیذ و دم‌نوش‌هایی آرامش‌بخش و احیاکننده آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران را دارد.

خدمات رفاهی هتل سارینا مشهد


کارکنان مجرب و کارآزموده هتل در تمام طول ‌روز در تلاش‌اند تا خدماتی درخور مهمانان و زائران گرامی ارائه دهند و رضایت حداکثری این عزیزان را جلب نمایند. این خدمات عبارت‌اند‌ از: خدمات باربری، تشریفات ویژه، ترانسفور رفت‌وبرگشت (با دریافت هزینه)، دورنگار، فتوکپی و پرینت، سرویس رفت‌وبرگشت به حرم، برگزاری تور مشهد، تهیه بلیط هواپیما ارزان، روم سرویس و خانه‌داری.

واحدهای اقامتی هتل سارینا مشهد


هتل سارینا مشهد با تعداد ۲۱۰ باب واحد اقامتی مبله قادر است تمام آنچه را که برای اقامتی بی‌نقص و شگفت‌انگیز بدان نیاز دارید، برای شما مهیا سازد. دکور بسیار جذاب واحدها و فضای دل‌بازی که اندوه و ملالت را از قلب هر گردشگری می‌زداید، اقامتی آسوده و فرح‌بخش را در این هتل تضمین کرده و وجود تجهیزاتی از قبیل: چای‌ساز، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، رخت‌آویز، کمد لباس و دراور، تمام امکانات موردنیاز برای تجربه لحظاتی خوش و به‌یادماندنی را تأمین ساخته است. چیدمان هنرمندانه و طراحی شیک و مدرن واحدها بر کیفیت اقامت در هتل سارینا مشهد تأثیر دو چندانی گذاشته و فضایی مشابه منازلی ویلایی را برای ایجاد حس قرابت در مهمانان خلق کرده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سارینا مشهد


فاصله هتل تا بازار رضا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع): ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ملک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ‌۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است