search
menu

هتل ثامن ۲ مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ثامن ۲ مشهد
اماکن نزدیک به هتل ثامن ۲ مشهد

درباره هتل ثامن ۲ مشهد


هتل ثامن ۲ مشهد، هتل ۳ ستاره ای است که دو ساختمان قدیم و جدید دارد. ساختمان قدیمی این هتل (بلوک ۱) در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید و ساختمان قدیم (بلوک ۲) در سال ۱۳۷۴ افتتاح گردیده و به بهره برداری رسیده است. هتل ثامن آخرین بار در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل در مکانی سرسبز و جنگلی وکیل آباد قرار دارد و در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.
هتل ثامن مشهد به کوهستان پارک شادی، بند گلستان، باشگاه سوارکاری، شاندیز، پیست دوچرخه سواری و بسیاری از مناطق تفریحی و ییلاقی نزدیک است. هتل ثامن ۲ مهشد در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۴۱ اتاق اقامتی است. در مجموع ۱۰۰ تخت در این هتل وجود دارند. خدمات اینترنتی در هتل ثامن ۲ مشمول هزینه می باشد. اما از خدمات رایگان هتل می توان به پارکینگ مسقف و غیرمسقف ۵۰۰ خودرو اشاره کرد. پرسنل هتل ثامن ۲ مشهد بسیار کاردان و مجرب هستند و نهایت تلاش خود را جهت فراهم کردن اقامتی راحت برای مهمانان می‌کنند.
تمامی واحدهای اقامتی در هتل ثامن ۲ مشهد دارای تلویزیون، مبلمان، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، مینی بار با هزینه، یخچال، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستک گرمایش و سرمایش، آب رایگان، پاور سوئیچ، دراور، سرویس بهداشتی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی هستند. خدمات خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز به تمامی اتاق‌های هتل تعلق داشته و ارائه می‌گردد.
در طبقه هکف هتل ثامن ۲ مشهد یک رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت ۲۵۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع و خوشمزه تدارک می‌بیند. ساعات فعالیت رستوران در وعده صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰، در وعده ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۵ و در وعده شام از ساعت ۲۰ تا ۲۲ می‌باشد. یک رستوران سنتی در محوطه هتل وجود دارد که با فضای سنتی و دنج و ظرفیت ۷۰ نفر در وعده ناهار و شام برای مهمانان غذاهای سنتی و اصیل ایرانی آماده و سرو می‌کند.
در طبقه همکف یک کافی شاپ با ظرفیت ۳۰ نفر از ساعت ۸ تا ۲۳ فعالیت کرده و به مهمانان سرویس می‌دهد. و همچنین، کافه سالن بیلیارد با ظرفیت ۳۰ نفر در محوطه هتل قرار دارد و از ساعت ۱۱ الی ۲۳ فعالیت می‌کند. از امکانات تفریحی و رفاهی هتل ثامن ۲ که برای مهمانان در نظر گرفته است، می‌توان به فضای سبز، آلاچیق، مسیر پیاده روی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، جکوزی، سونا، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، بازی‌های ویدیوئی و پارک بازی کودکان اشاره کرد.
لابی هتل ثامن ۲ مشهد با ظرفیت ۷۰ نفر جهت رعایت حال مهمانان امکانات رفاهی بسیاری در نظر گرفته است که عبارت اند از: تلفن، تلویزیون، مبلمان، آسانسور، نمازخانه، خودپرداز، اتاق سیگار، زنگ هشدار، اینترنت، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، روزنامه، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.
در لابی هتل پذیرش ۲۴ ساعته قرار دارد که پرسنل صبور و خوش برخوردش در زمینه‌های متفاوتی برای مهمانان خدمات ارائه می‌دهند و مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه نیاز و سوال درباره خدمات خانه داری، خشکشویی، لاندری، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی، فکس، پرینت، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس، خدمات CIP تشریفات ویژه، خدمات بیدارباش، خدمات تور و... به پذیرش هتل مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
تمام پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و در برخورد با مهمانان خارجی نیز بسیار گرم و صمیمی هستند. اقامت در هتل ثامن ۲ مشهد بسیار راحت، دنج و خاطره انگیز است و مهمانان از این اقامت احساس رضایت خواهند کرد.

اماکن نزدیک به هتل ثامن ۲ مشهد


فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا باغ وحش وکیل آباد: ۱ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا ییلاق طرقبه: ۷ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا پارک تفریحی خورشید: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا سرزمین موج های آبی: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا پارک آبی ایرانیان: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا پیست دوچرخه سواری ثامن: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱۸ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا حرم ورودی باب الرضا: ۲۳ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا ایستگاه راه آهن: ۲۳ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا فرودگاه بین المللی: ۲۵ کیلومتر
فاصله هتل ثامن ۲ مشهد تا آرامگاه فردوسی: ۲۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است