search
menu

هتل آپارتمان سلاطین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد


هتل‌آپارتمان سلاطین یکی از محل‌های اقامت مشهور در شهر مشهد است. این هتل‌آپارتمان در سال ۱۳۹۶ تأسیس‌شده است. با توجه به این‌که هتل‌آپارتمان سلاطین جزو هتل‌های تازه تأسیس محسوب می‌شود، در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا واقع‌شده است. اکثر مسافرانی را که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر مشهد می‌شوند، به خاطر زیارت امام رضا است که نزدیکی محل اقامت تا حرم از امتیازات آن هتل محسوب می‌شود. هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد به‌عنوان هتل‌آپارتمان نزدیک به حرم برای زائران امکانات رفاهی بسیار مطلوبی فراهم می‌کند که مطمئناً از انتخابشان پشیمان نخواهند شد و برای سفرهای بعدی‌شان نیز علاقه‌مند به رزرو دوباره خواهند شد. سایر مسافران نیز ممکن است به دلیل کار و تجارت عازم شهر مشهد می‌شوند که این‌گونه افراد با انتخاب این هتل به مناطق اداری و تجاری دسترسی آسانی دارند. این هتل‌آپارتمان تا حرم مطهر ۱۲ دقیقه پیاده‌روی دارد‌ و تا فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز حدوداً ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد که از طریق تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. از این هتل تا بازار رضا تنها چند قدم فاصله وجود دارد که با اندکی پیاده‌روی می‌توانید به بست شیخ طوسی برسید. سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر مشهد عبارت‌اند از آرامگاه پیر پالان‌دوز، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، هلیوم پارک مشهد، موزه آستان قدس رضوی، طرقبه و شاندیز.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد


هتل‌آپارتمان یک ستاره سلاطین مشهد در خیابان امام رضا ۳ واقع‌شده و دارای امکاناتی نظیر آسانسور برای رفت‌وآمد در میان طبقات، صندوق امانات در لابی با پذیرش محدود، اینترنت وای فای رایگان در لابی است. پرسنلی این مجموعه مجرب و آموزش‌دیده هستند و به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران بوده و اقامتی به‌یادماندنی برایشان فراهم می‌کنند. ازجمله مهم‌ترین امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای در لابی، لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. بهتر است مسافران قبل از رزرو به این موردتوجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از مقابل در هتل تاکسی گرفته و در سطح شهر و اطراف شهر بگردید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


این هتل‌آپارتمان شامل واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. همه واحدها در ساختمانی ۴ طبقه قرار دارند که در مجموع ۲۸ واحد اقامتی وجود دارد. هتل‌آپارتمان سلاطین به‌عنوان هتل یک ستاره اقتصادی است که با ۱۶ واحد اقامتی جزو پرطرفدارترین هتل‌ها به شمار می‌رود. از امکانات رایج در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت وای فای و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد. واحدهای اقامتی موجود در این هتل مجهز به تلویزیون، مینی بار، یخچال و حمام اختصاصی هستند. اتاق‌ها در این هتل دارای سبک مدرنی بوده و از ترکیب رنگ ملایمی استفاده‌شده است که در داخل این واحدها اقامتی آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران بروند.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل‌آپارتمان سلاطین مجهز بوده و انواع غذاهای ایرانی خوش‌طعم و با کیفیت در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. در رستوران این هتل انواع غذاها در منو ارائه می‌شود که میهمانان می‌توانند به‌صورت انتخابی از قبل به پذیرش اطلاع دهند. همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ارائه داده و در هر ساعتی از شبانه‌روز در حال ارائه خدمات به میهمانان هستند.

فاصله هتل‌آپارتمان سلاطین مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۸۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است