search
menu

هتل صحرا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صحرا مشهد
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل صحرا مشهد


هتل ۲ ستاره صحرا مشهد یکی از هتل‌های تازه‌ساخت و زیبای مشهد به شمار می‌آید که در نزدیکی حرم مقدس امام هشتم (ع) قرار دارد. این هتل تازه‌ساخت در سال ۱۳۹۳ به مناسبت عید سعید فطر افتتاح شد که دارای ۶ طبقه و ۷۸ واحد اقامتی است و پذیرای زائران و مسافرانیست که به شهر مقدس مشهد می‌آیند.
همان‌طور که گفتیم این هتل نزدیک حرم قرار دارد و چنین مزیتی برای هر زائری که قصد زیارت آقا امام رضا (ع) را دارد بسیار مهم است. چرا که شما می‌توانید کمتر از چند دقیقه به حرم رسیده و مشغول زیارت شوید و در آنجا هم نگران دیر رسیدن به هتل‌تان نباشید، چرا که هرزمان اراده کنید کمتر از چند دقیقه دوباره به هتل‌تان باز خواهید گشت.
اتاق‌های این هتل ۲ ستاره بسیار تمیز و مرتب بوده و از لحاظ ظاهری بسیار جذاب هستند. اگر شما هم یک بار اقامت در این مجموعه بی‌نظیر را تجربه کنید حتم داریم دفعات بعد نیز این هتل را رزرو خواهید کرد. به طور کل فضای داخلی هتل بسیار زیبا بوده و می‌توان بیشتر از حد یک هتل ۲ ستاره روی آن حساب باز کرد. یعنی از ورودی لابی گرفته تا پذیرش، رستوران و ... همگی بسیار منظم بوده و از لحاظ ظاهری بسیار چشم‌نواز هستند.
اما یکی از مهم‌ترین مواردی که نظر تمام مسافران این هتل را به خودش جلب می‌کند کافی‌شاپ هتل و نوع طراحی خاص این هتل است. چرا که اگر از دور به این هتل خیره شوید، متوجه خواهید شد که به شکل پله‌ای بوده و به جای برخی طبقات بالکن بسیار وسیع و جذاب تعبیه شده که داخل آن پر از میز و صندلی‌های جذاب است که می‌توانید هر زمان که خواستید آنجا رفته و برای خودتان نوشیدنی و یا دسر مورد علاقه‌تان را سفارش بدهید. همه‌چیز در آنجا طوری طراحی شده که شما محو زیبایی فضای آن اطراف شوید، یعنی شب‌هنگام نورپردازی بسیار چشم‌نواز آنجا شما را محو تماشای خودش خواهد کرد. اما این تازه آغاز ماجراست، چرا که اگر کمی دقیق‌تر به اطرافتان نظاره کنید متوجه چشم‌انداز بسیار زیبا به حرم مطهر امام رضا خواهید شد.
کیفیت غذاهای رستوران هتل صحرا مشهد نیز دست‌کمی از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع کافی‌شاپش ندارد و بسیار خوش‌طعم و متنوع است. وعده‌های شام و ناهار لذیذ و عالی هستند و حتما ارزش امتحان کردن را دارند و از طرفی دیگر اگر یک بار صبحانه‌های خوشمزه رستوران این هتل را امتحان کنید، حتم داریم اگر تمایلی به صبح زود بیدار شدن نداشته باشید، به خاطر امتحان کردن صبحانه‌های خوشمزه رستوران هم که شده بیدار می‌شوید و به آنجا مراجعه می‌کنید. برخورد کارکنان هتل صحرا مشهد بسیار مودبانه و خونگرم است و شما هر زمان که سوال و یا مشکلی داشتید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید تا در اولین فرصت مشکل‌تان را حل کنند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله هتل صحرا مشهد تا برج تجاری آلتون: ۲ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا مجتمع تجاری پریما: ۶ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا مجتمع الماس شرق: ۸ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا بازار بین‌المللی سپاد: ۸ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۱۴کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا پارک تفریحی خورشید: ۱۶ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا رستوران پدیده شاندیز: ۳۵ کیلومتر
فاصله هتل صحرا مشهد تا رستوران ارم شاندیز: ۳۶ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است