search
menu

هتل سهند مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سهند مشهد
اماکن نزدیک به هتل سهند مشهد

درباره هتل سهند مشهد


هتل سهند مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد است که در فاصله ۵۰۰ متری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و هر وقت که دلتان هوایی شد تا به زیارت آقا امام رضا (ع) بروید کافیست که ۵ دقیقه پیاده‌روی کنید تا به بارگاه مطهر امام هشتم برسید. علاوه بر نزدیک بودن هتل سهند مشهد به حرم، این هتل مزیت‌های دیگری هم دارد که از میان تعداد بی‌شمار آن‌ها به چند مورد اشاره خواهیم کرد.
این هتل ۷ طبقه‌ای دارای ۷۰ واحد اقامتی است که دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و همچنین کانکت پنج نفره است. این بدان معناست که اگر احیانا قصد داشتید خانوادگی یا چه‌بسا به همراه دوستان و آشنایان به سفر زیارتی مشهد مشرّف شوید، بدون کوچک‌ترین نگرانی می‌توانید بر حسب جمعیتی که دارید اتاق‌های مدنظرتان را با بهترین قیمت رزرو یا اجاره کنید. هتل سهند مشهد همچنین اتاق‌هایی مخصوص و رمانتیک برای زوج‌های جوانی که تازه زندگی مشترکشان را آغاز کرده و برای ماه‌عسل به مشهد رفته‌اند نیز دارد که از لحاظ ظاهری و امکانات رفاهی، بسیار عالی بوده و جایی برای بحث باقی نمی‌گذارد.
هتل سهند مشهد به فکر زائران معلول نیز بوده و برای سهولت کار آن‌ها امکانات ویژه معلولین را فراهم کرده تا بتوانند به راحتی جابه‌جا شده و از سفر زیارتی‌شان لذت ببرند. اما تمام امکانات این هتل خارق‌العاده به این مورد ختم نمی‌شود، بلکه هتل سهند مشهد به مسافرانی که از قبل هتل رزرو کرده باشند امکان ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل را ارائه می‌دهد که می‌توانید از این مورد ویژه نیز استفاده کنید. چرا که در اکثر موارد برای همه پیش می‌آید که هنگام رسیدن به مشهد به دلیل آب‌وهوا و یا ساعت نا مناسب، پیدا کردن هتل برایمان دغدغه بسیار بزرگی شده و حالا تصور کنید اگر موقعیت هتل در جایی باشد که سخت بتوان آن را پیدا کرد همه چیز تغییر کرده و ساعات اول مسافرت برایمان تبدیل به یک کابوس می‌شود. اما در چنین شرایطی، یعنی وجود امکان ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل، همه چیز برایتان آسان‌تر شده و به راحتی و سر وقت به هتل‌تان رسیده و دیگر هیچ موردی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.
هتل سهند مشهد در برخی موارد به ‌قدری خوب عمل می‌کند که اکثر مشتریانش هنگامی که می‌فهمند این تنها یک هتل ۳ ستاره است، کاملا متعجب می‌شوند. چرا که تمامی تعاریف از امکانات ویژه این هتل توسط مشتریانی که تجربه چند روز اقامت در آنجا را داشته‌اند حاکی از این است که هتل سهند مشهد باید چیزی بیشتر از یک هتل ۳ ستاره باشد! کیفیت غذا و رستوران هتل سهند مشهد یکی از نمونه‌های بارزیست که برایتان توضیح دادیم. چرا که وعده‌های غذایی به قدری با کیفیت و خوشمزه بوده که نظر تمام مسافران را به خودش جلب می‌کند. علاوه بر کیفیت بالای غذاها، تنوع در منوی رستوران باعث شده تا بتوانید انتخاب‌های گوناگونی داشته باشید. وعده صبحانه این رستوران طرفداران زیادی دارد و حتی اگر عادت به سحرخیزی نداشته باشید، حتم داریم برای از دست ندادن صبحانه این هتل هم که شده حتما صبح زود بیدار خواهید شد!

اماکن نزدیک به هتل سهند مشهد


فاصله هتل سهند مشهد تا پارک باغ ملی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا گنبد خشتی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا مصلی تاریخی مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا مدرسه علمی عباسقلی خان: ۴ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا مقبره پیر پالان‌دوز: ۴ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا پارک بابا قدرت: ۴ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا هنرستان صنعتی شهید بهشتی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل سهند مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۲۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است