search
menu

هتل سهند ۲ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سهند ۲ مشهد
فاصله هتل سهند ۲ مشهد تا مکان های مهم شهر

درباره هتل سهند ۲ مشهد


هتل سهند ۲ مشهد یکی از هتل های یک ستاره مشهد است که در فاصله ۲۰۰ متری از حرم مطهر واقع شده است و تنها ۲ دقیقه پیاده تا درب ورودی حرم رضوی فاصله دارد. هتل سهند ۲ مشهد یکی از هتل ‌های تازه احداث شده در نزدیکی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ در خیابان امام رضا شروع به فعالیت نموده است. میهمان گرامی می‌توانند تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به آستان مبارک حضرت رضا (ع) مشرف شوند.
هتل سهند در ۸ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. هتل سهند مشهد اتاق‌ های متنوعی در انواع مختلفی از تویین، دوبل، رویال و تریپل دارد که برای همه زائران با سلیقه‌های مختلف مناسب می‌باشد. امکانات اتاق ها شامل: صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آب رایگان، کمد لباس،تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش می شود. رستوران هتل سهند واقع در طبقه ۱ با ظرفیت ۱۰۰ نفر (ساعت کاری: صبحانه ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ ، نهار ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ ، شام ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰) لازم به ذکر است در صورتی که درخواست مهمانان گرامی برای وعده نهار و شام به صورت منو بوفه باشد، غذا در رستوران هتل کیانا سرو خواهد شد. کافی شاپ هتل سهند واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت ۵۰ نفر (ساعت کاری: ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۳۰).کافه سنتی واقع در طبقه ۷+ (ساعت کاری: بعدازظهر ۱۸:۰۰ الی ۲۳:۳۰). لابی هتل سهند۲ مشهد با دکوراسیونی شیک و طراحی بسیار زیبایی که دارد مکانی آرام را برای لختی استراحت و اجتماعی دوستانه فراهم کرده است.
شما می‌توانید در اینجا پس از بازگشت از زیارت و زمانی که منتظر همراهانتان هستید تا به حرم بروید لحظاتی را به آرامش سپری کنید. اگر داشتن اینترنت برایتان مهم است این مژده را به شما می‌دهیم که اتاق‌های هتل سهند مجهز به شبکه سراسری اینترنت بدون هیچ گونه محدودیت حجمی است که پاسخگوی نیازتان در این زمینه می‌باشد. لازم به ذکر است که پرسنل هتل سهند مشهد بسیار مهربان و کارآزموده هستند که این خود یک مزیت در هتل ها محسوب می شود. لازم به ذکر است که هتل سهند در بخش ورودی دارای تعدادی پله می باشد.خدمات استقبال فرودگاه و راه آهن به صورت رایگان برای اقامت های بالای دو شب انجام می شود. هتل سهند مشهد از کودکان کمتر از سه سال (حداکثر یک نفر) در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید.

فاصله هتل سهند ۲ مشهد تا مکان های مهم شهر


فاصله هتل سهند ۲ تا بازار رضا ۴۴۹ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا بازار جنت: ۲ کیلومتر و ۹۳۳ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا برج تجاری آلتون: ۳ کیلومتر و ۶۱۶ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا مجتمع زیست خاور: ۴ کیلومتر و ۲۵ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا رستوران پسران کریم: ۷ کیلومتر و ۹۹۹ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا پارک کوهسنگی: ۸ کیلومتر و ۴۰۵ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا مجتمع تجاری پروما: ۸ کیلومتر و ۵۶۱ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹ کیلومتر و ۷۹۰ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا مجتمع الماس شرق: ۱۲ کیلومتر و ۷۴۹ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا بازار بین المللی سپاد: ۱۲ کیلومتر و ۷۵۱ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا پارک تفریحی خورشید: ۱۷ کیلومتر و ۵۱۹ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا پارک آبی ایرانیان: ۱۹ کیلومتر و ۱۶۲ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا ييلاق طرقبه: ۲۴ کیلومتر و ۲۲۷ متر
فاصله هتل سهند ۲ تا ييلاق شاندیز: ۳۴ کیلومتر و ۴۴۱ متر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است