search
menu

هتل صادقیه مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صادقیه مشهد
امکانات عمومی هتل صادقیه مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل صادقیه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل صادقیه مشهد


هتل صادقیه مشهد یکی از هتل های سه ستاره در خیابان خسروی نو شهر مشهد شناخته می شود. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده و برای بهبود سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای ۳ طبقه و ۳۳ باب اتاق است. همچنین از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است که در طی سال مسافران زیادی این هتل را برای اقامتشان انتخاب می کنند. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل و نزدیکی آن به حرم مطهر سالانه مملو از مسافر از سراسر کشور است. این هتل زیبا دارای کادری مجرب و آموزش دیده ای است که در فراهم نمودن اقامتی بی نظیر در حال تلاش هستند. هتل صادقیه مشهد با طراحی مدرن یکی از بهترین هتل های سه ستاره شهر مشهد به شمار می رود و تا فرودگاه فاصله اندکی دارد، همچنین به مراکز خرید مانند بازار رضا، جنت و زیست خاور نیز نزدیک است. لابی هتل محل مناسبی برای استراحت است که با دکوراسیونی مناسب و آکواریومی زیبا همه مسافران را به سوی خود جذب می کند، تا حدی که مسافران در کنار آکواریوم عکس های یادگاری گرفته و از تماشای ماهی ها لذت می برند. یکی دیگر از امکانات هتل صادقیه مشهد کتابخانه است که در لابی هتل قرار دارد و انواع کتاب با موضوعات اجتماعی و مذهبی به علاقه قرض داده می شود تا بعد از مطالعه پس دهند.

امکانات عمومی هتل صادقیه مشهد


هتل صادقیه مشهد جزو گروه هتل های صادقیه به شمار می رود و شامل سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس ها شناخته می شود، بنابراین در صورتی که با قصد سفرکاری عازم مشهد می شوید، در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل برگزاری جلساتتان نباشید. هتل صادقیه با قیمت مناسب و خدمات ارائه شده جزو هتل های مورد پسند مسافران مشهور گشته است. برای بازدید از جاذبه های دیدنی شهر مشهد می توانید از تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی هتل بهره مند شوید، بنابراین دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر خواهید داشت. یکی از بهترین امکانات این هتل روم سرویس ۲۴ ساعته آن است که برای رفاه حال میهمانان دایر گردیده است. پارکینگ هتل صادقیه نیز با ظرفیت محدود و سرپوشیده بوده و به طور رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. دستگاه واکس کفش نیز در ورودی هتل تعبیه گردیده است. همچنین برای نگهداری وسایلتان می توانید از اتاق چمدان موجود در لابی هتل استفاده کنید. با توجه به قوانین هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. همچنین در لابی هتل اینترنت وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئيت دو خوابه پنج نفره است. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و برخی از خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده در اتاق های هتل صادقیه مشهد عبارتند از تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، رخت آویز، چای ساز و مبلمان. همه اتاق ها شامل حمام اختصاصی بوده و حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. بنابراین این هتل یکی از گزینه های مناسب برای مسافرانی است که تمایل دارند در نزدیکی حرم اقامت داشته باشند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، برای کودکان ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای ۵ سال نیز هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


صبحانه‌ در این هتل به صورت سلف سرویس و رایگان سرو می شود ولی وعده های ناهار و شام با منوی انتخابی ارائه می شوند. هتل صادقیه دارای رستوران شیک در فضایی تمیز است و برایتان انواع غذاهای ایرانی و با کیفیت ارائه می دهد. رستوران این هتل قسمت تابستانی دارد که در فضای باز این رستوران می توانید از غذاهای خوشمزه و خوش طعم سفارش داده و لذت ببرید.

فاصله هتل صادقیه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۷۵۰ متر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه و موزه نادری افشار: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است