search
menu

هتل صدف مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل صدف مشهد
معرفی هتل صدف مشهد
انواع اتاق ها در هتل صدف مشهد
امکانات موجود در اتاق های هتل صدف مشهد
رستوران و کافی شاپ هتل صدف مشهد
امکانات هتل صدف مشهد
فاصله هتل صدف مشهد تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

هتل صدف مشهد


هتل صدف مشهد یکی از هتل های یک ستاره در شهر مشهد مقدس است که در میدان راه آهن این شهر واقع گردیده است. هتل صدف مشهد با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی ترین هتل ها در شهر مشهد محسوب می شود که هر سال میزبان تعداد بسیار زیادی از زائران داخلی و خارجی است که با خرید بلیط هواپیما مشهد به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می روند.

معرفی هتل صدف مشهد


هتل صدف مشهد در سال ۱۳۷۶ در میدان راه آهن، روبروی هاشمی نژاد ۲۹ در ۲ طبقه با ۶۶ باب اتاق و واحد اقامتی افتتاح گردیده است. البته لازم به ذکر است که اتاق های هتل صدف مشهد با هدف ارائه خدمات مناسب و ارتقا سطح خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد مرمت و باز سازی قرار گرفته اند. همچنین از لحاظ موقعیت مکانی هتل یک ستاره صدف مشهد در خیابان هاشمی نژاد واقع شده است و دسترسی آسانی به راه آهن مشهد نیز دارد.

انواع اتاق ها در هتل صدف مشهد


اتاق ها و واحدهای اقامتی متنوعی در هتل صدف مشهد برای مهمانان محترم آماده سازی و مهیا شده است که این اتاق ها به؛ اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته، ۴ تخته، ۵ تخته، ۶ تخته و هفت تخته تقسیم بندی شده است که هر کدام از این اتاق ها در طبقه یک و دو بستگی به انتخاب هر یک از مهمانان قرار دارد. همچنین نمای برخی از اتاق ها رو به خیابان است و شما می توانید از تماشای رفت و آمد در خیابان در اوقات استراحت خود در هتل لذت ببرید.

امکانات موجود در اتاق های هتل صدف مشهد


امکانات جالب و قابل توجهی در اتاق ها برای آسایش هرچه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است که از این میان می توان به؛ تلويزيون LCD، تلفن، يخچال، كف پوش سراميك یا كف پوش موكت (با توجه به نوع اتاق متفاوت است)، حمام و لوازم بهداشتی مورد نیاز، سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت و مینی بار با هزینه اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل صدف مشهد


بد نیست اطلاع داشته باشید که رستوران و کافی شاپ هتل صدف مشهد با انواع منوی متنوع غذاهای ایرانی در این هتل مشغول به فعالیت هستند. رستوران هتل صدف با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف هتل صدف قرار دارد که هر روز از ساعت، ۸ تا۹:۳۰ برای صرف صبحانه؛ ۱۳:۳۰ تا ۱۵ صرف ناهار و ۲۰ الی ۲۲ برای میل شام آماده پذیرایی از مهمانان هتل هستند. همچنین کافی شاپ هتل صدف در لابی هتل با ظرفیت ۲۰ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه هرروز از ۸ صبح تا ۹ شب آماده خلق لحظات خاطره انگیزی برای مهمانان هتل صدف مشهد است.

امکانات هتل صدف مشهد


امکانات و خدمات متنوع بسیاری برای آسایش هر چه بیشتر مسافران در هتل صدف مشهد تدارک دیده شده است که از میان می توان به، پاركينگ، آسانسور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی بعنوان امکانات عمومی نام برد. اينترنت در لابی، اينترنت در اتاق، تلويزيون LCD در لابی، پرسنل مسلط به زبان عربی و زبان انگليسی، تلويزيون در لابی، خشکشویی، خدمات بيدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فكس، سرويس به حرم رايگان از جمله سایر امکانات موجود در هتل صدف مشهد هستند. لازم به ذکر است که پارکینگ هتل صدف مشهد به صورت غیر مسقف واقع در محوطه هتل با ظرفیت ۱۵ ماشین قرار دارد.

فاصله هتل صدف مشهد تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا مسجد هفتاد و دو تن: ۲ کیلومتر و ۸۴۲ متر
فاصله تا مسجد گوهر شاد: ۲ کیلو متر و ۹۴۰ متر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۲ کیلومتر و ۹۵۰ متر
فاصله تا بازار جنت: ۳ کیلومتر و ۳۹۴ متر
فاصله تا بازار رضا: ۳ کیلومتر و ۶۲۳ متر
فاصله تا مدرسه علمیه عباسقلی خان: ۴ کیلومتر و ۳۷۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است