search
menu

هتل صبا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صبا مشهد
اتاق‌های هتل صبا مشهد
رستوران هتل صبا مشهد
امکانات رایگان هتل صبا مشهد
نکات کلی درباره هتل صبا مشهد
اماکن نزدیک به هتل صبا مشهد

درباره هتل صبا مشهد


هتل صبا مشهد از هتل‌های ۳ ستاره شهر مشهد است. این هتل با ساختمانی بسیار شیک و اتاق‌هایی مدرن و زیبا به استقبال شما آمده و لحظات ناب و خاطره انگیزی برایتان در طول سفر به شهر مشهد رقم خواهد زد. در واقع تجربه بالای دست اندرکاران Saba Hotel و تمایلشان به استفاده از امکانات نوین دست در دست هم داده و نتیجه آن، اقامت آسوده‌ای است که برای مهمانان این هتل به ارمغان آورده می‌شود.

اتاق‌های هتل صبا مشهد


هتل صبا مشهد دارای ۸۹ باب اتاق است که هر یک با ویژگی‌های خاص خود میزبان شایسته‌ای برای مهمانان می‌شوند. این اتاق‌ها که مجموعه ظرفیت پذیرایی از ۲۱۱ مهمان را دارا هستند، امکاناتی مثل کمد لباس، مبل راحتی، دراور، آباژور، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، مینی بار، سیستم‌های تهویه مطبوع، گرمایشی، سرمایشی و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی و تلویزیون با کیفیت در خود جای داده‌اند. از طرفی دیگر، در تمامی اتاق‌های هتل صبا مشهد آشپزخانه‌ای تعبیه شده تا مهمانان این اقامتگاه حتی هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد و سفر به این شهر هم از لذت میل کردن دست پخت خودشان محروم نشوند.

رستوران هتل صبا مشهد


جدا از اتاق‌های زیبا و دوست داشتنی، هتل صبا مشهد یک نقطه قوت بسیار خوب و جالب توجه دیگر نیز دارد که آن هم رستوران بزرگ و زیبای این اقامتگاه است. رستوران هتل صبا مشهد که یکی از بزرگترین رستوران‌های شهر به حساب می‌آید با ظرفیت ۳۰۰ نفر از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. این رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ شما را شگفت زده خواهد کرد. لازم به ذکر است که کافی شاپ هتل صبا نیز نوشیدنی‌ها و دسرهای بسیار دلچسبی را برای مهمانانش سرو می‌کند.

امکانات رایگان هتل صبا مشهد


اقامت در هتل صبا به منزله دسترسی به چند سرویس رایگان خواهد بود. اولین مورد، سرویس اینترنت بی سیم است که به صورت رایگان در لابی هتل عرضه می‌شود. همچنین اگر شما از دسته کسانی هستید که سفر به مشهد را با خودروی شخصی دوست دارند، می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل صبا نهایت استفاده را ببرید. ناگفته نماند که ظرفیت این پارکینگ ۳۰ خودرو است.

نکات کلی درباره هتل صبا مشهد


ساختمان ۸ طبقه هتل صبا مشهد در نقطه مناسبی از شهر یعنی در خیابان شهید قرنی واقع شده است. افرادی که تجربه سفر به شهر مشهد داشته‌اند می‌دانند که دسترسی به چندین نقطه معروف شهر از جمله حرم ثامن الائمه از این خیابان چندان سخت نیست. ضمنا، خیابان شهید قرنی خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. این هتل که در سال ۱۳۷۶ خورشیدی ساخته شده است، اخیرا در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و کاملا مهیای مهمانان شد. در طبقه همکف آن، بخش لابی با متراژی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع، ظرفیت میزبانی از ۵۰ مهمان را داراست. همچنین نمازخانه، آسانسور، سونا و جکوزی از دیگر مکان‌های عمومی هتل صبا مشهد هستند که هر یک نقش خود را در رفع نیازهای مهمانان به درستی ایفا می‌کنند. در این هتل شما می‌توانید از مزایای کافی، دستگاه‌های فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته نیز استفاده نمایید تا در تمامی ثانیه‌های اقامتتان شرایط کاملا بر وفق مراد شما باشد.

اماکن نزدیک به هتل صبا مشهد


فاصله هتل صبا مشهد تا مجتمع تجاری پروما: ۳ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا مجتمع الماس شرق: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا بازار بین المللی سپاد: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا برج تجاری آلتون: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا سرزمین عجایب: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۵ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا موزه مردم شناسی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا بازار جنت: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل صبا مشهد تا بازار رضا: ۵٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است