search
menu

هتل آپارتمان رضوان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رضوان مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان رضوان مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آنها
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان رضوان مشهد تا جاذبه های دیدنی مشهد

درباره هتل آپارتمان رضوان مشهد


هتل آپارتمان رضوان مشهد (هتل آپارتمان درجه ۲) یکی از اقامتگاه‌های میان رده در شهر مشهد است که جزو هتل های نزدیک به حرم مطهر به شمار می رود. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است. علاوه بر دسترسی راحت به حرم مطهر می توانید به چندین جاذبه دیدنی و مراکز خرید نیز سر بزنید و همین ها جزو مزیت های اصلی برای انتخاب هتل آپارتمان رضوان به شمار می روند. البته لازم به ذکر است که وجود امکانات مناسب و کادر مجرب نیز در داشتن اقامتی خاطره انگیز تاثیر دارد. بنابراین زمانی که قصد سفر به شهر مقدس مشهد را داشته باشید، در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت با انتخاب این هتل اقامت بسیار خوبی برایتان خواهد بود. این هتل آپارتمان با قیمت مناسب خود محبوبیت زیادی در میان زائران و گردشگران دارد. هتل آپارتمان رضوان تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۱ کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس استفاده کنید. هتل آپارتمان رضوان مشهد با موقعیت مکانی خوب به اماکن تاریخی و تجاری مشهد بسیار نزدیک است، همچنین از هتل آپارتمان رضوان با کمی پیاده روی می توانید به حرم امام رضا مشرف شوید. این هتل آپارتمان در خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع عنصری، رو به روی بانک صادرات مشهد واقع شده است و مدیریت و کادر مجرب این مجموعه برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می سازند. هتل آپارتمان رضوان مشهد امکانات و خدمات مناسبی برای اقامت دارد و با اینکه جزو هتل های قدیمی به شمار می رود، بعد از چندین سال خدمت رسانی برای ارتقای خدمات و امکانات در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و آماده استقبال از مسافران گشته است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان رضوان مشهد


هتل آپارتمان رضوان مشهد از نظر کیفیت رتبه متوسط را از آن خود کرده است و این هتل دارای ۷ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی است. مهم ترین امکانات این هتل آپارتمان عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، آسانسور، رستوران و کافی‌ شاپ. همچنین در لابی و طبقات نیز سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. برای دسترسی به جاهای مختلف نیز می توانید از تاکسی سرویس استفاده کنید. در صورت نیاز به خشکشویی می توانید به بخش مربوطه در لابی این هتل آپارتمان مراجعه کنید. در هنگام رزرو این محل توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به همراه خود ممنوع است.

واحدهای اقامتی و امکانات آنها


هتل آپارتمان رضوان مشهد شامل واحدهای اقامتی مانند اتاق ها و سوییت‌ های تمیز و شیک با ظرفیت‌ های مختلف است. انواع واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، آپارتمان یکخوابه چهارنفره و آپارتمان یکخوابه پنج نفره. واحدهای اقامتی شامل ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در هنگام رزرو نسبت به تعداد نفراتتان اتاق یا سوئيت مورد نظر را انتخاب کنید. در سوییت‌ های این هتل آپارتمان آشپزخانه مجهز با وسایل و تجهیزات آشپزی دایر است تا در صورت نیاز می توانید خودتان آشپزی کنید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان‌ نیز می توانید به چای ساز، مینی‌ بار، تلویزیون، یخچال، فضای نشیمن و حمام اختصاصی با امکانات کامل دسترسی داشته باشید. از امکانات دیگر در واحدهای این هتل آپارتمان می توان به شوفاژ و اسپیلت اشاره کرد.

رستوران هتل آپارتمان


هتل آپارتمان رضوان مشهد دارای رستوران است و خدمات رفاهی خوبی به میهمانان ارائه می دهد. در رستوران این هتل صبحانه سلف سرویس ارائه می‌ شود و در وعده های ناهار و شام نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.

فاصله هتل آپارتمان رضوان مشهد تا جاذبه های دیدنی مشهد


فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه و موزه نادری: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است