search
menu

هتل رضا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رضا مشهد
خدمات و امکانات عمومی هتل رضا مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل رضا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رضا مشهد


هتل رضا مشهد هتلی سه ستاره است که از جنبه‌های متعددی قابل بررسی و تحسین است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار دارد و این مهم‌ترین ویژگی این هتل بشمار می‌رود. علاوه بر موقعیت‌اش از نظر قیمت و ارزانی نیز یک انتخاب مناسب در مقایسه با سایر هتل‌های نزدیک به حرم است. هتل رضا از هتل‌های قدیمی مشهد است که در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۷ مجددا مورد بازسازی قرار گرفته است و از این تاریخ به بعد سطح قابل قبول‌تری از امکانات و خدمات در آن به چشم می‌خورد. این هتل که نمای بسیار زیبایی دارد و نمای مرمری و سفید رنگ آن از دور به راحتی قابل تشخیص است. هتل رضا شامل ده طبقه است که جهت پذیرایی از مهمانان حرم رضوی آماده ارا ئه خدمات است. در ادامه متن خدمات، امکانات و ویژگی‌های کلی هتل را بطور مفصل شرح خواهیم داد.

خدمات و امکانات عمومی هتل رضا مشهد


هتل رضا مشهد شامل ده طبقه است که برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات هتل آسانسور تعبیه شده است که این آسانسورها جابجایی معلولان را نیز تسهیل می‌کند. پارکینگ نیز در هتل برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند قابل دسترسی است. رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر برای مسافران آماده ارائه خدمات است. لابی و اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت هستند. علاوه بر این‌ها سیستم تهیه مطبوع، سیستم اطفا حریق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات فتوکپی و فکس و ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل موجود است. در لابی هتل امکان اتصال به اینترنت رایگان بی‌سیم وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق های هتل


همانطور که قبلا اشاره شد هتل ده طبقه دارد که شامل ۶۶ اتاق است. انواع مختلفی از اتاق‌ها با ظرفیت‌های مختلف شامل اتاق‌های دو تخت، سه تخت و چهار تخت است. اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند. لازم به ذکر است که علاوه بر اتاق سوئیت نیز درهتل وجود دارد. اتاق‌های هتل رضا دارای محیطی تمیز هستند و نظافت روزانه نیز دارند. اتاق‌ها مجهز به لوازم و امکانات اولیه شامل: چایساز، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی، تلفن وسایر موارد هستند. اتاق‌ها همچنین به اینترنت رایگان دسترسی دارند. از جمله دیگر ویژگی مشترک اتاق‌ها می‌توان به وجود پنجره در اتاق‌ها اشاره کرد. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع نیز هستند. با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل از خدمات بی نظیر این هتل بهره مند خواهید شد. از دیگر امکانات اتاق های دسترسی به مینی بار است. دسشویی فرنگی و ایرانی نیز در اتاق‌ها وجود دارند که البته قبل از رزرو اتاق بهتر است نوع سروریس بهداشتی مدنظر در اتاق را ذکر کنید.

رستوران هتل


از لحاظ صرف غذا در این هتل هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد زیرا رستوران هتل رضا از جمله رستوران‌های بسیار پر طرفدار است که غذاهای بسیار خوشمزه و اصیل ایرانی در آن سرو می‌شود. لیست غذاهای نهار و شام هتل بسیار متنوع است و شما می‌توانید تجربه بسیار دلچسبی را در رستوران هتل داشته باشید. البته بهتر است بدانید در لیست غذاهای رستوران شما می‌توانید چند غذای فرنگی نیز پیدا کنید.

خدمات و امکانات دیگر هتل


پیش‌تر خدمات متنوعی را برای هتل ذکر کردیم. علاوه بر موارد گفته شده می‌توان وجود صندوق امانات، خدمات خشکشویی و لباسشویی و همچنین وجود خدمات باربری، خدمات برای معلولان، سیستم تهویه مطبوع و وجود کافی نت را نیز برای هتل نام برد که هر کدام از این موارد در راستای تسهیل امور مسافران به مجموعه هتل اضافه شده‌اند. تاکسی سرویس ۲۴ ساعته نیز می‌تواند مسافران را به مقاصدشان برساند.

فاصله هتل رضا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه مشهد: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است