search
menu

هتل رضویه مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رضویه مشهد
امکانات عمومی هتل رضویه مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رضویه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رضویه مشهد


هتل رضویه مشهد یکی از هتل‌هایی است که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع‌شده و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود. این هتل ۳ ستاره دارای ۱۳ طبقه بوده و در سال ۱۳۷۵ افتتاح‌شده است ولی در سال ۱۳۹۷ به منظور ارتقای کیفیت خدمات موردبازسازی قرارگرفته و به صورت مدرن‌تر و امکاناتی به‌روزتر از مهمانان میزبانی می‌کند. اگر علاقه دارید در هنگام اقامت در شهر مشد از پشت پنجره‌های اتاقتان شاهد زیبایی و درخشندگی حرم مطهر رضوی (ع) باشید، رزرو یکی از اتاق‌های هتل رضویه در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد توصیه می‌شود. هتل رضویه مشهد در این بیست و چند سال سابقه و با بهره‌مندی از پرسنلی متعهد و حرفه‌ای توانسته در طول خدمات رضایت مهمانان و زائران را جلب کند و با رعایت اصول هتلداری و مهمان‌نوازی‌ در جهت فراهم‌سازی آسایش و آرامش مهمانان تمام تلاششان را دریغ نمی‌کنند. همان‌طور که گفتیم یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل رضویه مشهد موقعیت‌ مکانی آن است که درب ورودی هتل مشرف به باب الرضای حرم مطهر و درب خروجی نیز مشرف به بازار رضا است، یعنی فرصتی عالی برای مهمانان است تا در کم‌ترین زمان و بدون معطلی به حرم دسترسی داشته باشند و اینکه هر زمان خواستند سوغات و هدایای موردنظرشان را از بزرگ‌ترین بازار قدیمی کشور خریداری کنند.

امکانات عمومی هتل رضویه مشهد


هتل رضویه مشهد علاوه بر امکانات رفاهی اولیه، امکانات و خدمات ویژه‌ای مانند پارکینگ رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری، آرایشگاه مردانه و زنانه، اتاق برای افراد سیگاری، خدمات بلیط و تور گردشگری، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، آتلیه، نمازخانه، فکس، پرینتر، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر گشت و گذار شهری را برای مسافران مهیا کرده‌اند، همچنین کادر مجرب در بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات برای هرچه بهتر شدن اقامت مسافران هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند تا رضایت مسافران را جلب کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در هتل رضویه مشهد عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته فولبورد با منوی بوفه، اتاق سه تخته و اتاق سه تخته فولبورد با منوی بوفه. فضای داخل هتل رضویه بدین گونه است که دکوراسیون اتاق‌ها به شکل کلاسیک بوده و تمامی امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون، کمد لباس، یخچال، درآور، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار تک‌تک مهمانان قرار می‌گیرد. دقت داشته باشید که هیچ‌یک از اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان و ظرفیت اتاق موردنظر توجه کنید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ایرانی و محلی را در زمان وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند. از دلایلی که کیفیت غذاهای ارائه‌شده در رستوران هتل رضویه مشهد موردتوجه مهمانان قرار می‌گیرد، استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه بر اساس استاندارد رستوران‌های ایرانی است. در این رستوران منوهای مختلفی از غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی برای انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها در نظر گرفته‌شده که کیفیت مطلوبی دارند. مهمانان عزیز می‌توانند با خیال راحت به این رستوران بروند، زیرا دارای ظرفیت ۱۵۰ نفری است و اینکه سالن صبحانه خوری و ناهارخوری به صورت مجزا بوده و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در کافی‌شاپ این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل رضویه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد ۷۲ تن: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۷ متر
فاصله تا بازار جنت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است