search
menu

هتل آپارتمان ققنوس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ققنوس مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان ققنوس مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ققنوس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ققنوس مشهد


هتل آپارتمان ققنوس مشهد در خیابان امام رضا ۸ واقع شده و یکی از هتل‌های ارزان قیمت محدوده حرم به شمار می‌آید. دومین شهر بزرگ و مرکز معنوی ایران، مشهد در شمال شرقی استان خراسان واقع شده است. شهر ترانزیت تاریخی مشهد در امتداد جاده ابریشم، که در لغت به معنای «محل شهادت» است، بیش از همه به دلیل قرار دادن آرامگاه امام رضا (ع)، امام هشتم شیعیان، مشهور است. میلیون‌ها نفر هر ساله به زیارت حرم مطهر می‌روند و این بی شک بزرگ‌ترین و باشکوه ترین در نوع خود است. مشهد شهری توریستی با تعداد زیادی هتل در رده‌های مختلف و همچنین میهمان‌سراهای زیادی برای زائرانی است که روزانه با ده‌ها پرواز، قطار و اتوبوس از سایر نقاط کشور به این شهر می‌آیند.
آرامگاه پیر پالاندوز، موزه نادری، موزه آستان قدس رضوی، باغ گیاه شناسی مشهد، پارک کوهسنگی و مسجد گوهر شاد از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل آپارتمان Qoqnus Hotel Apartment به شمار می‌آیند که مورد توجه گردشگران و زا‌ئران بسیاری قرار گرفته‌اند. مسجد و ایوان گوهر شاد در ردیف زیباترین بناهای تاریخی قرن پانزدهم هجری قمری ایران قرار دارد. این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۸ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن مشهد ۶.۱ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان ققنوس اقامت خوبی را تجربه کرده و از سفر خود لذت ببرید.

امکانات کلی هتل آپارتمان ققنوس مشهد


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. اینترنت بی سیم در اتاق‌ها و لابی موجود است. هتل آپارتمان ققنوس مشهد دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد.
برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بنابراین کسانی که دارای مشکلات جسمانی و مفصلی هستند به هنگام اقامت در این هتل مشکلی نخواهند داشت. خدماتی مانند اتاق چمدان، سیستم اعلام و اطفا حریق، خدمات تور و لباسشویی نیز در دسترس هستند. فضای داخلی دلپذیر این هتل موجب آرامش خاطر میهمانان می‌شود. همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای میهمانان الزامی است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۳ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل هتل بسیار میهمان نواز بوده و با رویی گشاده میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان ققنوس مشهد عبارتند از:
• اتاق دو تخته
• اتاق سه تخته
• اتاق چهار تخته
• اتاق پنج تخته
همه اتاق‌های هتل آپارتمان ققنوس مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای آن‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد. تلویزیون ال سی دی، وای فای، یخچال، دراور، آباژور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل آپارتمان ققنوس مراجعه کنید. این رستوران ۶۰ نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند.

فاصله هتل آپارتمان ققنوس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است