search
menu

هتل قدس مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قدس مشهد
اتاق های هتل قدس مشهد
امکانات اتاق ها
رستوران و کافی شاپ هتل قدس مشهد
امکانات و خدمات هتل قدس مشهد
فاصله هتل قدس مشهد تا جاذبه های گردشگری و مراکز مهم شهر

درباره هتل قدس مشهد


هتل قدس مشهد در واقع یک هتل ۲ ستاره بسیار قدیمی است که در خیابان خسروی، مابین اندرزگو ۲ و ۴ دقیقا روبروی باب الجواد واقع گردیده است. اگر در سفر خود به مشهد نزدیک بودن هتل شما به حرم مطهر برایتان مهم است، هتل قدس مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. هتل قدس مشهد در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است. این هتل در سال ۱۳۹۵ برای بهبود خدمات و ارتقا کیفیت امکانات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. هتل قدس مشهد دارای ۴ طبقه و ۶۵ اتاق است. بد نیست بدانید که ساعت تحویل اتاق در هتل قدس مشهد ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ها ۱۲ تعیین شده است.

اتاق های هتل قدس مشهد


همانطور که اشاره کردیم هتل قدس از ۴ طبقه تشکیل شده است و ۶۵ اتاق را در خود جای داده است. اتاق ها از نظر تنوع به؛ اتاق دوتخته، اتاق دوتخته فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد (دبل +کاناپه) و اتاق ۴ تخته تقسیم بندی شده است. جالب است بدانید که ویوی اکثر اتاق های هتل قدس مشهد، به حرم امام رضا (ع) است و فقط تعداد کمی از اتاق ها به محوطه هتل ویو دارند.

امکانات اتاق ها


در اتاق های هتل قدس مشهد امکانات بسیار قابل توجهی برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت تدارک دیده شده است که از این میان می توان به: حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در اتاق، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل قدس مشهد


رستوران هتل ۲ ستاره قدس مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران ها در شهر مشهد محسوب می شود. طراحی فضایی لوکس و فوق العاده تمیز باعث شده است که مهمانان زیادی رستوران این هتل را برای صرف غذا انتخاب نمایند. بهتر است اطلاع داشته باشید که انواع غذاهای ایرانی و اصیل توسط بهترین سرآشپز ها در رستوران هتل آماده و طبخ می شود.
کافی شاپ هتل قدس مشهد با فضایی شیک و کلاسیک آماده ارائه بهترین دسر ها و نوشیدنی ها سرد و گرم برای مهمانان محترم هتل است. مهمانان هتل می توانند در اوقات استراحت خود در هتل از نوشیدن یک فنجان قهوه در کافی شاپ هتل قدس مشهد لذت ببرند.

امکانات و خدمات هتل قدس مشهد


پارکینگ، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری و نمازخانه تنها بخشی از امکانات هتل قدس مشهد هستند که همراه با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه بهترین خدمات به مهمانان و زائران محترم امام هشتم هستند. لازم به ذکر است که از نظر طرح ترافیک؛ هتل قدس مشهد در محل طرح ترافیکی واقع شده است.

فاصله هتل قدس مشهد تا جاذبه های گردشگری و مراکز مهم شهر


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۲.۱۷ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۷.۱۷ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی مشهد: ۴.۲۲ کیلومتر
فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳.۳۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است