search
menu

هتل قصر الضیافه مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل قصرالضیافه مشهد
اماکن نزدیک به هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد


هتل قصر الضیافه مشهد در بین هتل‌ های مشهد موقعیت منحصر به فردی دارد، چراکه تنها هتل مشهد است که بخشی از آن در حرم امام رضا(ع) جای گرفته است. هتل قصر الضیافه مشهد در قسمت شرقی حرم رضوی و قسمت ورودی صحن هدایت است، بنابراین ۵ دقیقه بیشتر تا حرم فاصله ندارد. جدا از این خصوصیت، هتل قصر الضیافه مشهد یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های شهر است و بیشتر توقعات از یک هتل ۵ ستاره را برآورده می‌کند.
تنوع اتاق‌ها در این هتل بالاست و شما می‌توانید بسته به نیازتان از بین آنها انتخاب کنید. وجود سوئیت‌های مختلفی که با جدیدترین امکانات تجهیز شده‌اند، باعث راحتی مهمانان قصر الضیافه شده است. سوئیت‌ های یک‌خوابه فدک، قدس و رویال نور ازجمله اتاق‌های ۲ نفرِ این هتل مشهد می‌باشند. سوئیت ‌های ویژه هتل قصر الضیافه مشهد که شامل: سوئیت ‌های بقیع و رویال شمس می‌شوند، برای خانواده ‌هایی با جمعیت زیاد مناسب است.
هتل قصر الضیافه مشهد تمامی اتاق‌های خود، مخصوصاً سوئیت بقیع را اسلامی طراحی کرده است. از امکانات داخل سوئیت‌ها می‌توان به: میزتحریر، آینه درآور، کمد لباس، ملزومات بهداشتی، حمام، آباژور اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌ های هتل قصر الضیافه مشهد چشم‌انداز مطلوبی از گنبد طلایی امام رضا (ع) دارند. فضای هتل نیز آرام و متناسب با فضای معنوی شهر است و بیشتر اتاق‌های آن منظره‌ای رو به حرم رضوی دارند.
از امکانات دیگر هتل قصر الضیافه وجود فضای سبز، لابی بزرگ و دنج، فروشگاه، کافی‌شاپ و دو رستوران یکی در خود هتل و رستوران تابستانی در فضای باز آن است که منوی متنوعی نیز دارد. بد نیست بدانید که هتل قصر الضیافه مشهد رستوران خود را در طبقه همکف تعبیه کرده است. رستوران هتل قصر الضیافه مشهد متنوع‌ ترین غذا های ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را برای میهمانان خود سرو می‌کند. سرآشپز های ماهر و کارآزموده رستوران، لذیذترین غذا های ذکرشده را برای شما عزیزان طبخ می‌کنند.
جالب است بدانید که هتل قصر الضیافه مشهد، دارای پرسنل مجربی نیز هست که با تسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی، آمادگی پذیرایی از مهمانان خارجی را دارند. فقط اینکه هتل قصر الضیافه به دلیل موقعیت مکانی خود قبل از ورود مسافران ایرانی از هویت ایرانی آنها باید با خبر شود و این دسته از مسافران باید موقع رزرو، فتوکپی شناسنامه خود را برای کارشناس فروش ارسال کنند.
موقعیت مکانی هتل قصر الضیافه مشهد به‌قدری خوب است که کمتر از ۲ دقیقه به حرم مطهر خواهید رسید. بازارهایی مانند بازار رضا، مجتمع‌های ۱۷ شهریور و پاساژ آرمان از نزدیک‌ترین اماکن تجاری به این هتل می‌باشند. پاساژ آرمان یکی از لوکس‌ترین بازارهای مشهد است که انواع البسه، لوازم‌آرایشی، کیف و کفش را عرضه می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل قصر الضیافه مشهد


فاصله تا بازار رضا(۱ کیلومتر و ۱۲۵ متر)
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار(۱ کیلومتر و ۲۰۶ متر)
فاصله تا پارک وحدت(۲ کیلومتر و ۷۸ متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری امام خمینی(۳ کیلومتر و ۶۶۶ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری راه ابریشم(۸ کیلومتر و ۴۴۰ متر)
فاصله تا سرزمین موج های خروشان(۲۴ کیلومتر و ۹۵۳ متر)
فاصله تا دره ارغوان(۳۴ کیلومتر و ۳۶۷ متر)





امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است