search
menu

مهمانپذیر پلیکان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر پلیکان مشهد
امکانات کلی مهمانپذیر پلیکان مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های مهمانپذیر پلیکان
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر پلیکان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر پلیکان مشهد


مهمانپذیر پلیکان در سال ۱۳۸۲ در خیابان امام رضا مشهد افتتاح شد و در سال ۱۳۹۳ مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است. این مهمانپذیر در دو طبقه بنا شده و دارای ۱۸ اتاق و ۵۴ تخت است. مشهد که اغلب از آن به عنوان «مشهد مقدس» یاد می شود، یکی از مقدس ترین اماکن زیارتی مسلمانان شیعه است. این شهر سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. مشهد با داشتن میراثی غنی و جذابیت دنیای قدیم، نوید یک تجربه سفر بی‌نظیر را دارد. از مزایای اقامت در مهمانپذیر پلیکان می‌توان به قیمت مناسب و دسترسی آسان به حرم امام رضا، موزه آستان قدس رضوی، موزه مردم شناسی، پارک بابا قدرت و پارک کوهسنگی اشاره کرد. مساجد و موزه‌های متعددی نیز در این شهر وجود دارند که ارزش بازدید دارند. بازار رضا که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد، دارای فروشگاه‌های فراوانی است که انواع کالاها را می‌فروشند، در حالی که بازار سرای رضا، بازار پارچه است. مکان‌هایی مانند بازار کویت، مرکز تجاری پروما، الماس شرق، زیست خاور و بازار بزرگ ‌مرکزی از دیگر مناطق خرید هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۱۰ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس را داشته باشید، هتل Pelican Hotel با موقعیت مکانی خوب و امکانات رفاهی مناسب آماده استقبال از میهمانان گرامی است.

امکانات کلی مهمانپذیر پلیکان مشهد


این مهمانپذیر دارای پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی و اتاق‌ها و رستوران است. برای رفتن به طبقه دوم می‌توانید از آسانسور استفاده کنید بنابراین برای کسانی که دارای مشکلاتی مفصلی هستند، مکان اقامتی خوبی به شمار می‌آید. ترانسفر رفت با هزینه اضافی ارائه می‌شود. مهمانپذیر پلیکان دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی همه روزه در آن انجام می‌گیرد. از کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی خودداری کنید. خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تاکسی سرویس هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی در دسترس است. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در این مهمانپذیر تعبیه شده است. پذیرش خانم مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبر صورت می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و برای کودکان بین ۳ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می‌شود. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به خوبی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های مهمانپذیر پلیکان


مهمانپذیر پلیکان مشهد دارای انواع اتاق‌های دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته رویال، اتاق چهار تخته، سوئیت یک خوابه پنج نفره، سوئیت یک خوابه پنج نفره رویال است که می‌توانید متناسب با نیاز خود، خانواده و دوستان اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت خوبی داشته باشید. قبل از رزرو توجه داشته باشید که در هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیتی برای تخت اضافه وجود ندارد. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای مبلمان، تلویزیون، تلفن، مینی‌بار با هزینه، وای فای و کمد لباس هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب موجب تعدیل دما در اتاق‌ها می‌شود. حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکاناتی هستند که برای راحتی میهمانان در اتاق‌ها وجود دارند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز وجود دارد.

رستوران مهمانپذیر


مهمانپذیر پلیکان مشهد دارای یک رستوران در طبقه منفی یک با ۴۰ نفر ظرفیت است. این رستوران با ارائه انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. صبحانه نیز همه روزه در این هتل سرو می‌شود.

فاصله مهمانپذیر پلیکان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید زیست خاور: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است