search
menu

هتل آپارتمان پاویون مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پاویون مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان پاویون مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان پاویون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پاویون مشهد


هتل آپارتمان پاویون مشهد از جمله هتل‌های میان‌رده و اقتصادی مشهد است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا (ع) واقع شده است و فاصله بسیار نزدیکی با حرم مطهر امام هشتم دارد و زائران می‌توانند به راحتی به حرم رفت و آمد داشته باشند. هتل در ۷ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۵ سوییت اقامتی است. برای کسانیکه بطور گروهی به مشهد سفر کرده اند این هتل می‌تواند انتخاب درستی باشد زیرا هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و هم از لحاظ نزدیکی به حرم بسیار مناسب است. کسانی که تمایل دارند با هواپیما و بصورت هوایی به مشهد سفر کنند می‌توانند با خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به مشهد سفر و این هتل را برای اقامتشان انتخاب کنند. در ادامه به امکاناتی که در این هتل ارایه می‌شود بیشتر اشاره خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان پاویون مشهد


هتل آپارتمان پاویون با توجه به اینکه هتلی یک ستاره است اما امکانات مناسبی دارد. از ابتدای ورود به هتل شاهد دکوراسیون و مبلمان تمیز و به روز خواهید بود. لابی هتل بسیار شیک و دنج است می‌توانید استراحت کوتاهی در این لابی مبله داشته باشید. اتصال به اینترنت از دیگر امکاناتی است که در هتل برای مسافران فراهم شده است و شما به راحتی می‌توانید امور اینترنتی خود را در محل اقامتتان انجام دهید. خدمات جانبی دیگری از جمله خدمات خشکشویی نیز در این هتل ارایه می‌شود و مسافران با خیال راحت می‌توانند لباس‌هایشان را تمیز و اوتو کشیده تحویل بگیرند. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده است و به همین دلیل آسانسور نیز برای رفاه حال مسافران در ساختمان هتل قرار داده شده است.
علاوه بر این این موارد سیستم اعلام و اطفا حریق نیز از سایر مواردی است که برای اقامت بهتر مسافران قرار داده شده است. ویلچر برای استفاده در هتل نیز به مسافرانی که بخواهند ارایه می‌شود. هتل دارای پارکینگ است و مسافران می‌توانند با خیال راحت از نظر امنیت خودرویشان در هتل استراحت کنند. البته باید بدانید ظرفیت پارکینگ هتل زیاد نیست. تاکسی سرویس‌ از دیگر امکانات جانبی هتل است که برای مسافران آماده شده است و کسانیکه خودرو شخصی ندارند و یا با آدرس مکان‌های زیارتی و سیاحتی شهر مشهد آشنایی چندانی ندارند می‌توانند از این خودروها استفاده کنند. ساختمان هتل نمازخانه نیز دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل آپارتمان پاویون مشهد بصورت آپارتمان هستند و وسایل و لوازم ضروری اولیه برای زندگی در این واحدها وجود دارد. این هتل ۲۵ واحد اقامتی دارد. از جمله این موارد وجود آشپزخانه در سوییت‌هاست که لوازمی همچون گاز، سینک ظرفشویی و یخچال در تمامی آن‌ها وجود دارد. از سایر امکانات موجود در واحدها می‌توان به امکانات بهداشتی همچون سرویس بهداشتی، حمام و لوازم مورد نیاز جانبی اشاره کرد. از نظر تهویه مطبوع همه واحد مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در واحدها وجود دارد. تلویزیون نیز در تمامی واحدها برای سرگرمی مسافران تعبیه شده است. در واحدهایتان به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل: سوییت‌های یک، دو، سه و چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته، آپارتمان دو خوابه شش و هفت تخته هستند.

رستوران هتل


هتل مجهز به رستوران شیکی است که از منوی متنوع آن می‌توانید وعده‌های صبحانه، نهار و شام را انتخاب کنید و با آرامش میل کنید. علاوه بر رستوران، هتل مجهز به کافی شاپ نیز هست و می‌توانید لحظاتی را در آرامش این محیط به همراه همراهانتان بگذرانید.

فاصله هتل آپارتمان پاویون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۶۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه نادر افشار: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است