search
menu

هتل پارسیس مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیس مشهد
اماکن نزدیک به هتل پارسیس مشهد

درباره هتل پارسیس مشهد


هتل پارسیس مشهد از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد است. هتلی که آوازه‌اش را از هر گوشه شهر مشهد می‌توان شنید و به بی‌نظیر بودنش بیشتر ایمان آورد. وقتی اقامتگاهی مثل Parsis Hotel میزبان سفر به مشهد باشد، در خاطره‌انگیز بودن چنین سفری نباید تردید داشت. این هتل که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد، با ساختمان ۱۷ طبقه خود همه را مات و مبهوت می‌سازد.
ساختمانی که ۱۱۷ باب اتاق رویایی و باورنکردنی را در خود جای داده و امکاناتش در هیچ کجای شهر مشهد نظیر ندارد. هتل پارسیس که با فضای لوکس، دکوراسیون بی‌نظیر و امکانات و خدمات استاندارد خود مشهور شده است، دارای حمام، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات اساسی در اتاق‌های خود است.
این هتل رستورانی در خود جای داده که ظرفیت آن ۲۰۰ نفر است و با فضا و غذاهایی مثال‌زدنی، اوج لذت و هیجان را به مهمانانش منتقل می‌کند. لازم به ذکر است که کافی شاپ و چایخانه سنتی هتل پارسیس نیز مکان‌های بسیار ایده‌آلی برای لذت بردن از تک تک ثانیه‌های سفر به مشهد محسوب می‌شوند. مهمانان هتل پارسیس می‌توانند از آتلیه این اقامتگاه برای گرفتن بهترین عکس‌های یادگاری از مسافرت خود نهایت استفاده را ببرند. از طرفی دیگر، آژانس مسافرتی هتل، با خدمات مختلف خود، جذابیت و تنوع سفر مهمانان را به خوبی افزایش می‌دهد.
یکی از ویژه‌ترین و جذاب‌ترین مواردی که در مورد امکانات هتل پارسیس مطرح می‌شود، سالن بیلیارد این اقامتگاه است که فرصت انجام این بازی مفرح و سرگرم‌کننده را برای مهمانان فراهم می‌نماید. البته مهمانانی هم که همراه با خانواده و فرزندان خود به مشهد سفر کرده‌اند همزمان با سرگرمی خودشان در سالن بیلیارد می‌توانند فرزندانشان را هم به اتاق بازی هتل بفرستند و لحظات شاد و خاطره‌انگیزی برای آنها به ارمغان بیاورند. جالب است بدانید که بعد از انجام بازی بیلیارد یا گشت و گذار در شهر، مهمانان می‌توانند سری به استخر Parsis Hotel بزنند و با آب‌تنی در این مکان، خستگی سفر را کاملا از تن و بدن خود دور کنند.
البته ناگفته نماند که سونا و جکوزی هتل پارسیس نیز در رفع خستگی‌های جسمی مهمانان نقش بسیار پر رنگی ایفا می‌کنند. زیرا در این مکان‌ها، سرویس ماساژ توسط افراد بسیار حرفه‌ای و مجرب به مهمانان عرضه می‌شود. هتل پارسیس سرویس‌های بسیار متنوعی نیز دارد که برای آشنایی مختصر با آنها بد نیست به خدمات باربری، تاکسی سرویس، خشکشویی، آرایشگاه، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و خدمات تهیه بلیط اشاره کنیم. استفاده کردن از آسانسور، خودپرداز، گیم نت، نمازخانه، صندوق امانات و چندین بخش دیگر از هتل پارسیس نیز هر یک، به نوبه خود باعث افزایش رفاه، راحتی و جذابیت اقامت شما در این هتل خواهد شد.
لازم به ذکر است که افراد معلول نیز با توجه به مناسب‌سازی شدن فضا و خدمات هتل پارسیس می‌توانند از این هتل به راحتی استفاده نمایند. مسافرانی که چندین بار تجربه سفر به شهر مشهد را داشته‌اند، به خوبی می‌دانند که یافتن اقامتگاهی لوکس و با کیفیت، با موقعیت مکانی بسیار خوب سخت است. اما هتل پارسیس مشهد همه مشکلات را برای رفاه و راحتی مهمانان حل کرده و شکی نیست که امروزه یکی از ۳ هتل برتر شهر مشهد است. هتلی که قابلیت رقم زدن اقامتی شگفت‌انگیز برای مهمانان خود دارد.

اماکن نزدیک به هتل پارسیس مشهد


فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲ کیلومتر
فاصله هتل پارسیس مشهد تا بازار رضا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل پارسیس مشهد تا راه آهن: ۳ کیلومتر
فاصله هتل پارسیس مشهد تا مرکز شهر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل پارسیس مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۵ کیلومتر
فاصله هتل پارسیس مشهد تا پایانه مسافربری: ۶ کیلومتر
فاصله هتل پارسیس مشهد تا فرودگاه: ۹ کیلومتر






امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است