search
menu

هتل پارساوا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارساوا مشهد
اماکن نزدیک به هتل پارساوا مشهد

درباره هتل پارساوا مشهد


هتل پارساوا مشهد (Parsava Hotel)، یکی از هتل‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه تک ستاره در مشهد مقدس است. هتل پاسراوا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در راستای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) آغاز کرده است. این هتل در یکی از زیباترین خیابان‌های مشهد، یعنی خیابان ایران (امام رضا) واقع شده است. هتل پارساوا به لحاظ موقعیت مکانی به حرم امام رضا (ع) نزدیک است و دسترسی سریع و آسان به حرم مطهر دارد.
در هتل پارساوا مشهد اتاق‌ها و سوئیت‌های متعدد و متنوع زیادی از معمولی گرفته تا نسبتا لوکس وجود دارند. مسافران می‌توانند با توجه به نیازهایشان اتاق یا سوئیت مناسب خود را انتخاب کنند. تمامی واحدهای اقامتی هتل پارساوا مشهد بسیار تمیز و مرتب بوده و لوازم آسایش و استراحت کامل را برای مهمانان فراهم کرده اند. راحتی، تمیزی و نوردهی اتاق‌ها سبب رضایت بسیاری از مسافران این هتل شده اند.
خدمات خانه داری، روم سرویس به تمامی واحدهای اقامتی تعلق داشته و ارائه می‌‌گردد. در هتل پارساوا تمامی امکانات رفاهی لازم برای داشتن اقامتی راحت فراهم گشته اند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل نیز با صبر و حوصله به سوالتان مهمانان پاسخ داده و آن‌ها را راهنمایی می کنند. در اتاق‌های اقامتی هتل پارساوا مشهد سیستم تهویه مطبوع، تخت، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی وجود دارند.
مهمانان می‌توانند از بابت نظافت اتاق‌ها اطمینان خاطر داشته باشند. رستوران موجود در هتل پارساوا مشهد در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان غذاهای ایرانی تدارک می بیند. غذاهای رستوران از مواد اولیه تازه و سالم تهیه می گردند و لذت بسیار خوبی دارند. مهمانان در وعده ناهار و شام با انتخاب غذای مورد علاقه شان از منو می‌توانند از لذت غذاهای رستوران هتل پارساوا امتحان کنند.
لازم به ذکر است داخل سوئیت‌های هتل آشپزخانه و لوازم آشپزخانه وجود دارند. مهمانان در صورت تمایل می توانند خودشان آشپزی کنند. علاوه بر این، کافی شاپ هتل پارساوا برای مهمانان انواع خوراکی ها و نوشیدنی‌ها را تهیه کرده و سرو می نماید. در لابی هتل پارساوا امکاناتی نظیر نمازخانه، آسانسور، اینترنت، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، روزنامه رایگان، سیستم بیدارباش، آشپزخانه مرکزی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارند.
امکانات این هتل برای معلولین و افراد کم توان نیز مناسب می‌باشد. در لابی هتل پذیرش ۲۴ ساعته قرار دارد که شبانه روز آماده ارائه خدمات به مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای درخواست هرگونه خدمات به پذیرش هتل مراجعه کنند. کادر کاردان پذیرش به بهترین شکل ممکن مهمانان را یاری خواهند کرد. تمام سعی و تلاش کارکنان هتل پارساوا بر آن است تا اقامتی راحت و ارزان برای مهمانانشان فراهم کنند.

اماکن نزدیک به هتل پارساوا مشهد


فاصله هتل پارساوا مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۳۹۰ متر (۴ دقیقه پیاده)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا بازار رضا: ۵۱۷ متر (۶ دقیقه پیاده)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا بوستان میرزا کوچک خان: ۸۰۰ متر (۳ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا آرامگاه نادرشاه: ۲.۸ کیلومتر (۹ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا شهربازی هپی لند: ۳ کیلومتر (۹ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۴ کیلومتر (۱۲ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا شهر بازی پارک ملت: ۹ کیلومتر (۳۰ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۲۱ کیلومتر (۳۰ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا سرزمین موج های خروشان طرقبه: ۲۳ کیلومتر (۴۵ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل پارساوا مشهد تا باغ وحش وکیل آباد: ۲۳ کیلومتر (۳۹ دقیقه با ماشین)

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است