search
menu

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرنیان مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان پرنیان مشهد
اتاق‌ ها و امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان پرنیان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرنیان مشهد


هتل پرنیان مشهد از هتل‌هایی است که با داشتن سوئیت‌هایی تمیز برای اقامت مهمانان و مسافران این شهر زیارتی مکانی مناسب است. این هتل از نظر رتبه‌بندی ۲ ستاره است و قدمت آن به سال ۱۳۸۳ برمی‌گردد یعنی زمانی که برای اولین بار مورد بهره برداری قرار گرفت و البته در سالهای بعد یعنی در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازیی نهایی قرار گرفته است. از جمله امتیاز ویژه‌ای که هتل پرنیان مشهد دارد می‌توان به موقعیت بسیار مناسب آن اشاره کرد، یعنی قرار گیری در خیابان امام رضا (ع) که سبب شده‌است فاصله‌ای بسیار نزدیک به حرم مطهر امام هشتم داشته باشد. علاوه بر داشتن موقعیت مناسب این هتل امکانات بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه به‌طور مفصل در رابطه با آن‌ها توضیحاتی داده خواهد شد. پس با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان پرنیان مشهد


هتل پرنیان از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار است به طور مثال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل داشتن نظافت روزانه است که سبب شده است محیط هتل به مکانی بسیار مطلوب تبدیل شود. اتاق‌ها و در واقع سوئیت‌های هتل مجهز به تلویزیون و اینترنت رایگان نیز هستند که مسافران می‌توانند از این امکانات برای سرگرمی خود استفاده کنند. باید خاطر نشان کرد که با توجه به اینکه شهر مشهد شهری زیارتی است دور از انتظار نیست که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و زائران با آرامش خاطر می‌توانند در هتل اقامت کنند. برای معلولان نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است و آسانسورهای هتل برای جابجایی معلولان در بین ۵ طبقه از هتل می‌توانند بسیار موثر و کارا باشند. برای مسافرانی که خودرو شخصی دارند بهتر است ذکر شود که هتل دارای پارکینگ البته با ظرفیت محدود است. از نظر زیبایی نیز مبلمان هتل بسیار زیبا و چشم نواز انتخاب شده‌است. از امکانات دیگری که در هتل وجود دارد می‌توان به وجود کتابخانه، کافی شاپ و اتاق چمدان نیز اشاره کرد.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل پرنیان مشهد بصورت سوئیت آپارتمان هستند و تعداد ۲۸ واحد در پنج طبقه قرار دارند. این واحدها با ظرفیت‌های مختلف و در واقع حداکثر پنج نفره وجود دارند. آپارتمان‌های دو نفره و چهار نفره که در هر کدام امکان وجود یک نفر دیگر نیز وجود دارد. در واقع بصورت دقیق تر ظرفیت اتاق‌ها به شرح زیر است:
واحدهای یک خوابه با یک تخت دو نفره و امکان وجود یک نفر اضافه
واحدهای چهار نفره با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
واحدهای رویال چهار نفره که ظرفیت اضافی نیز دارد و ظرفیت ۵ نفره دارند
اتاق‌های این هتل مبلمان بسیار شیک دارند و فضای آن بسیار تمیز است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند که برای پر کردن اوقات فراغت مسافران تعبیه شده است. کلیه اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان هستند. اتاق‌ها که بصورت واحدهای آپارتمانی هستند مجهز به آشپزخانه و حمام هستند. هتل پرنیان رستوران ندارد و فقط مجهز به کافی شاپ است. صبحانه‌ای که برای همه اتاق‌ها ارائه می‌شود هزینه اضافی را در بر دارد.

خدمات و امکانات دیگر هتل


هتل پرنیان همانطور که گفته شد امکانات بسیار مناسب و قابل توجهی دارد که در کنار داشتن کادر مجرب از هتل‌های درجه یک مشهد به شمار می‌رود. از خدمات دیگری که در این هتل دسترسی به آن شرایط مساعدتر و راحت‌تری را برای مسافران ایجاد می‌کند وجود شرایط و امکانات تبدیل ارز، وجود اینترنت و تلویزیون در لابی را می‌توان نام برد.

فاصله هتل آپارتمان پرنیان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۷۰۰ متر
فاصله تا باب الجواد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا شهربازی پارک ملت: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است