search
menu

هتل آپارتمان پرهام مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پرهام مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان
اتاق های هتل آپارتمان
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان پرهام مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پرهام مشهد


هتل آپارتمان پرهام مشهد هتلی است تک ستاره، زیبا و تمیز که در نزدیک میدان گنبد سبز واقع شده و در سال ۱۳۷۵ ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل آپارتمان به دلیل نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) مورد توجه بسیاری از مسافران و زائران گرفته است. همچنین یکی دیگر از مزیت های Parham Hotel Apartment نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری و تجاری و مراکز مهم شهر مشهد از جمله پارک ملت مشهد، سرزمین موج های آبی، طرقبه و مراکز خرید است. اتاق های جادار و موقعیت خوب هتل در شهر مقدس مشهد و دسترسی به خیابان های اصلی و امکانات شهری از دیگر مزایای این هتل به حساب می آید. فضای داخلی هتل نیز بسیارآرام بخش و دلپذیر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر مقدس مشهد را داشته باشید، هتل آپارتمان پرهام مشهد با قیمت مناسب، فضایی دلپذیر و کارکنان مجرب و خوش برخورد گزینه مناسبی برای یک اقامت خاطره انگیز به شمار می آید.

امکانات کلی هتل آپارتمان


پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میهمانانی که این هتل آپارتمان را برای اقامت خود در شهر مشهد انتخاب می کنند، می توانند از اینترنت رایگان و تلفن در لابی، صندوق امانات، آسانسور، اتاق چمدان، آلاچیق، کافی شاپ، رستوران و کافی نت استفاده کنند. همچنین این هتل دارای چایخانه سنتی با فضایی زیبا و جذاب است که آماده‌ پذیرایی از مسافران بوده و تجربه جدیدی را برای مسافرانش رقم می زند. هتل آپارتمان پرهام مجهز به نمازخانه بوده و مسافران عزیز می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. در این هتل آپارتمان خدمات خانه داری، تاکسی سرویس و خدمات باربری نیز ارائه می شود. کودکان بالای ۵ سال در این هتل بزرگسال محسوب می شوند. ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ است.

اتاق های هتل آپارتمان


این هتل آپارتمان دارای ۴ طبقه، ۱۶ اتاق و ۶۲ تخت است که همه اتاق ها مجهز به مبلمان، تخت، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، تلویزیون و کمد لباس است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق های این هتل آپارتمان تعبیه شده است که مسافران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. امکان پخت و پز نیز در اتاق های هتل فراهم شده است. در صورت نیاز به آب معدنی نیز باید از قبل آن را تهیه فرمایید. این هتل آپارتمان دارای انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، آپارتمان یک خوابه دو نفره با یک تخت دبل، آپارتمان یک خوابه سه نفره با یک تخت سینگل و یک تخت دبل، آپارتمان دو خوابه چهار نفره با یک تخت دبل و دو تخت سینگل و آپارتمان دو خوابه پنج نفره با یک تخت دبل و سه تخت سینگل است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامت خوشی را در این هتل آپارتمان داشته باشید.

رستوران هتل آپارتمان


رستوران شیک هتل با محیطی تمیز و انواع غذاهای لذیذ و متنوع جهت صرف صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل آپارتمان پرهام مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع):۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما: ۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است