search
menu

هتل اوتانا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اوتانا مشهد
اماکن نزدیک هتل اوتانا مشهد

درباره هتل اوتانا مشهد


هتل اوتانا مشهد از هتل های دو ستاره خوب شهر مقدس مشهد است که در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی میدان ۱۷ شهریور واقع شده است. این هتل دو طبقه که از ۲۰ واحد اقامتی شیک و تمیز تشکیل شده، با بهره گیری از پرسنلی مجرب و خوش برخورد خود قادر است اقامتی آسوده و راحت را برای میهمانان خود رقم بزند. از آنجایی که هتل اوتانا مشهد، هتلی تازه تاسیس است، تمام واحدهای اقامتی آن به زیبایی و با استانداردهای بین المللی طراحی و تزئین شده اند.
خوب است بدانید که به دلیل موقعیت مکانی هتل و قرار گرفتن در شرف حرم مطهر امام هشتم، گردشگران و زائران هتل به راحتی و با صرف کمترین هزینه قادر خواهند بود که به حرم مطهر باب الحوائج دسترسی داشته باشند. همان طور که گفته شد، هتل اوتانا مشهد از لحاظ امکانات اقامتی در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد. با وجود اینکه هتل اوتانا مشهد، هتلی دو ستاره است، اما امکانات این هتل در حد و اندازه هتل های سه ستاره است.
از پارکینگ جادار و مطمئن آن گرفته تا نمازخانه دل‌باز و آرامش بخشش، هتل اوتانا مشهد با امکانات بی شمار خود می تواند رضایت خاطر تمامی میهمانان خود را جلب کند. گفتنی است که هتل اوتانا مشهد با برخورداری از رستورانی بسیار تمیز و باکیفیت قادر است تمامی نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود را به راحتی تامین کرده و با طبخ و سرو انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی، میهمانان هتل را از دردسر یافتن رستورانی خوب رها سازد.
ناگفته نماند که هتل اوتانا مشهد از کافی شاپ دنجی نیز برخوردار بوده که با فضای دلنشین و آرامش بخش خود، میزبانی درخور برای شب نشینی ها و جمع های خانوادگی است. کافی شاپ هتل اوتانا مشهد آماده است تا با نوشیدنی های گوارای سرد و گرم خود در کلیه ساعات شبانه روز از میهمانان هتل پذیرایی کرده و لحظات خوشی را برای آن ها رقم بزند.
علاوه بر موارد ذکر شده، هتل اوتانا مشهد از دیگر امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت پرسرعت، آسانسور، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و .. برخوردار بوده و قادر است خدماتی چون گشت نیم روزی، ترانسفر بدرقه و استقبال، خشکشویی و غیره را به میهمانان هتل عرضه کند. داشتن واحدهای اقامتی شیک، تمیز و پر امکانات از ملزومات هر هتل دو ستاره ای به شمار می رود و هتل اوتانا مشهد نیز از این قاعده مستثنا نیست.
جالب است بدانید که کلیه واحدهای اقامتی هتل اوتانا مشهد از تمامی امکانات رفاهی از قبیل یخچال، تلویزیون، صندوق امانات و تخت خواب هایی نرم بهره مند بوده و به سیستم های تهویه مطبوع و اعلام حریق مجهز شده اند. اینترنت پرسرعت نیز همان طور که قبلا گفته شد از همان ابتدا در اختیار کلیه میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.
و اما درباره موقعیت مکانی هتل اوتانا مشهد می توان گفت که از آنجایی که این هتل در خیابان ۱۷ شهر و در نزدیکی اصلی ترین بازار مشهد مقدس واقع شده، دسترسی به حرم مطهر و بازار بزرگ این شهر در کوتاه ترین زمان ممکن میسر گردیده است. در آخر با توجه به موارد ذکر شده باید گفت که هتل اوتانا مشهد با امکانات رفاهی متعدد و موقعیت مکانی بسیار مناسب خود قادر است میزبان درخوری برای کلیه زائرین و گردشگران محترم شهر مقدس مشهد باشد و اقامت راحت و لذت بخشی را پیشکش آنان کند.

اماکن نزدیک هتل اوتانا مشهد


فاصله تا بازار رضا: ۸۰۰ متر
فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های خروشان: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است