search
menu

هتل آپارتمان امید مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان امید مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان امید
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان امید مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان امید مشهد


هتل آپارتمان امید مشهد در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و از هتل های جدید خراسان رضوی است. این هتل ۱۲ طبقه، مطابق استانداردهای روز ساخته شده و از هتل های باکیفیت مشهد به شمار می‌رود. هتل امید یک هتل ۳ ستاره است و از گزینه های مناسب جهت اقامت در شهر مشهد است. همان طور که می‌دانید مشهد از شهرهای زیارتی ایران است که سالانه زائران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. نزدیکی به حرم امام رضا از ملاک های مهم در انتخاب هتل برای زائران امام رضا است. هتل آپارتمان امید با فاصله ۵۰۰ متری به حرم مطهر رضوی از گزینه های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. البته علاوه بر حرم امام رضا، جاذبه های دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند؛ و با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از آنها بازدید کنید. چنانچه قصد سفر به مشهد دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد سفرمارکت از بهترین گزینه ها به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل آپارتمان امید


هتل آپارتمان امید دارای امکانات رفاهی متنوعی است که آسایش و راحتی مهمانان را به ارمغان می‌آورد. لابی، نمازخانه، پارکینگ، فروشگاه، مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی و استخر قسمت های مختلف این هتل هستند. از جمله امکانات این هتل ۳ ستاره می‌توان به آسانسور، اینترنت رایگان، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، روزنامه، سونا، جکوزی، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، تلفن، شبکه پخش فیلم و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. خدمات خانه داری و بیدارباش در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است هتل توسط یک تیم حرفه‌ای و مجرب اداره می‌شود و از هیچ تلاشی برای ایجاد خاطره‌ای به یادماندنی دریغ نمی‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان امید دارای ۵۹ اتاق و ۲۵۰ تخت است. اتاق ها معماری مدرن و زیبایی دارند و اقامت در آنها با آرامش کامل همراه است. این هتل دارای اتاق های متنوعی است که شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود، اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. از واحد های اقامتی این هتل می‌توان به سوئیت دو نفره، آپارتمان یک خوابه رو به باغ، آپارتمان یک خوابه رو به حرم، سوئیت وی‌آی‌پی دو نفره، اتاق کانکت رو به حرم، اتاق کانکت رو به باغ و آپارتمان دو خوابه رویال اشاره کرد. برخی از واحدهای اقامتی دارای بالکن و چشم انداز زیبایی به سمت حرم یا باغ هستند. با اقامت در این هتل روزتان با یک صبحانه کامل در اتاقتان آغاز خواهد شد. در داخل اتاق ها امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میز، صندلی، تلفن، کمد لباس، چای ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سیستم پخش فیلم، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. ناگفته نماند اتاق ها ظرفیت نفر اضافه دارند و سرویس اضافی به صورت کاناپه تخت شو ارائه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران امید در طبقه هشتم هتل قرار گرفته و گنجایش پذیرایی از ۱۸۰ مهمان را داراست. ساعت سرو صبحانه در این هتل ۸ الی ۱۰، ناهار ۱۳٫۳ الی ۱۵ و شام ۲۰ الی ۲۲ است. منوی رستوران شامل غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی است. تمامی غذاها با مواد اولیه باکیفیت و توسط یک تیم حرفه‌ای تهیه می‌شوند. علاوه بر این‌، یک کافی شاپ لوکس هم در طبقه سوم قرار دارد که مکان دنجی برای قرارهای دوستانه است و می‌توانید نوشیدنی ها و دسرهای مورد علاقه‌تان را آنجا میل کنید.

فاصله هتل آپارتمان امید مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا گنبد خشتی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه تاریخی داروغه: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه نادر شاه: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا نقاره خانه: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ ملی: ۳٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است