search
menu

هتل اولیا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اولیا مشهد
اماکن نزدیک هتل اولیا مشهد

درباره هتل اولیا مشهد


هتل اولیا مشهد را می توان انتخاب نخست بسیاری از زائرانی دانست که قصد دارد در هتلی دو ستاره و باکیفیت در نزدیکی حرم مطهر اقامت کنند. این هتل که جز هتل های نوساز مشهد مقدس به حساب می آید، در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و تاکنون افتخار میزبانی از هزاران زائر و گردشگری را داشته که رضایت خود را از اقامت در هتل اولیا مشهد در قالب بازخوردهای مفید و امتیازهای بالا در فضای مجازی عنوان کرده اند.
البته باید گفت که سطح رضایت مندی بالای گردشگران از هتل اولیا مشهد بی دلیل نیست؛ این هتل از همان ابتدا با استانداردهای بین المللی روز دنیا طراحی و کلیه امکانات رفاهی در آن گنجانده شد. تعداد ۲۴ واحد اقامتی مشتمل بر سوئیت های شیک و مجلل دو نفره، دو نفره فولبرد و آپارتمان های یک خوابه چهار نفره و دو خوابه شش نفره از گزینه های اقامتی است که پیش روی گردشگران قرار دارد.
گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل اولیا مشهد از دکوراسیونی بسیار زیبا و مبلمانی راحت تشکیل شده و به امکانات مختلفی نظیر تلویزیون اینترنتی، یخچال، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، دراور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کلیه لوازم بهداشتی استحمام مجهز شده اند. همچنین هر سوئیت یا آپارتمان هتل اولیا مشهد از آشپزخانه ای اختصاصی بهره مند بوده که این امکان را برای میهمانان میسر می سازد تا غذای خود را در واحد اقامتی خود طبخ و نوش جان کنند.
افزون بر امکانات فوق، هتل اولیا مشهد از دیگر امکاناتی نظیر آسانسور، اتاق چمدان، پرینتر، فکس، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی و پله اضطراری برخوردار است. ناگفته نماند که پارکینگی با ظرفیت ۲۵ خودرو در اختیار میهمانان هتل قرار داده شده تا آن ها را از دغدغه یافتن جای پارک رهایی سازد. همچنین برای رفاه حال میهمانان هتل، رستوران و کافی شاپ بسیار دنج و دلنشینی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده تا میهمانان از لحاظ خورد و خوراک و سفارش غذا و نوشیدنی های گوارا نیز مشکلی نداشته باشند. خوب است بدانید که مانند سایر هتل ها، هتل اولیا مشهد صبحانه ای رایگان و لذیذ را به میهمانان خود ارائه می دهد.
در مورد خدمات هتل اولیا مشهد نیز باید گفت که این هتل قادر است خدمات بی شماری نظیر خدمات باربری، تشریفات ویژه، پذیرش ۲۴ ساعته، لباسشویی و خشک شویی، ترانسفر رفت و برگشت، بیدار باش و روم سرویس را به میهمانان خود عرضه دارد. همچنین هتل اولیا مشهد برای رفت و آمد ویلچر و اقامت معلولین عزیز بهینه شده است. بنابراین خدمات به معلولین نیز از دیگر خدماتی است که هتل اولیا مشهد به میهمانان خود ارائه می دهد.
امکانات و خدمات هتل به کنار، نظافت و برخورد مودبانه کارکنان هتل اولیا مشهد خود از دیگر دلایلی است که این هتل را به یکی از محبوب ترین هتل های دوستاره شهر مقدس مشهد مبدل ساخته است. پرسنل وظیفه شناس و خوش روی هتل از هیچ اقدامی برای یاری رساندن به میهمانان کوتاهی نخواهند کرد و با همکاری یکدیگر، اقامتی دلپذیر و رضایت بخش را پیشکش میهمانان هتل خواهند کرد.

اماکن نزدیک هتل اولیا مشهد


فاصله هتل اولیا مشهد تا حرم مطهر: ۲ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا بازار رضا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۳ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۴ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا پارک کوهسنگی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا پارک ملت مشهد: ۸ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا سرزمین موج های آبی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا آرامگاه فردوسی: ۲۰ کیلومتر
فاصله هتل اولیا مشهد تا سرزمین موج های خروشان: ۲۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است