search
menu

هتل آپارتمان نوین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نوین مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان نوین مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان نوین مشهد


هتل آپارتمان نوین مشهد هتلی یک ستاره است که از جمله هتل‌های نزدیک به حرم مطهر و بازار رضا به شما می‌رود. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح و علاوه بر حرم با مراکز خرید مشهد، آرامگاه نادرشاه و فرودگاه نیز فاصله نزدیکی دارد. هتل آپارتمان نوین مشهد هتلی شیک، تمیز و مرتب در ۶ طبقه و ۳۱ باب آپارتمان و سوئیت است. علاوه بر موقعیت مکانی هتل همراه کارکنان خوش برخورد و زحمتکش آن از دیگر نقاط قوت هتلند که همواره آماده پذیرایی به زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام هستند تا خاطره خوش زیارت از حرم و سفر به مشهد در ذهن مهمانان باقی بماند. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به شهر مقدس را داشته باشید هتل آپارتمان نوین مشهد با امکانات رفاهی عالی و کادری حرفه‌ای گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر مقدس است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


در هتل آپارتمان نوین مشهد امکانات رفاهی متعدد و متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. مهمانان در لابی هتل می‌توانند به اینترنت وای فای و پرسرعت دسترسی داشته و امور کاری و اجتماعی خود را به صورت آنلاین انجام داده و سپس با خیالی راحت به گشت و گذار در جاهای دیدنی مشهد بپردازند. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و مهمانان را میزبانی و پذیرش می‌کند .در لابی هتل امکاناتی چون مبلمان، تلویزیون، آسانسور، تلفن و صندوق امانات وجود دارد. علاوه بر این امکانات هتل آپارتمان نوین خدمات و امکاناتی مانند سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، زنگ هشدار، نمازخانه، دستگاه فتوکپی و پرینتر، سرویس بهداشتی ایرانی، خدمات خانه داری و خدمات خشکشویی، را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. پذیرش هتل نیز در لابی واقع شده و به طور ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها در امور اقامتی مرتبط با هتل است. زمان تحویل اتاق های هتل آپارتمان، ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. افرادی که با خرید بلیط هواپیما مشهد مهمان این هتل شده‌اند دغدغه‌ای بابت وسیله نقلیه و رفتن به شهربازی‌ها و پارک‌های آبی مشهد نداشته باشند چون هتل خدمات تاکسی سرویس به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان نوین مشهد دارای ۳۱ باب آپارتمان و سوئیت اقامتی است که عبارت‌اند از: سوئیت‌های دو نفره با نوع تخت دبل یا سینگل برای مهمانی که به صورت انفرادی سفر کرده‌اند، آپارتمان‌های یک خوابه دو نفره برای زوج‌ها و آپارتمان دو خوابه چهار نفره‌ی چهار تخته سینگل برای مهمانانی با همراهان بیش از ۲ نفر. بد نیست بدانید که همه این سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها ظرفیت ۲ نفر اضافه را دارند.

امکانات اتاق های هتل


وضعیت دید اتاق‌های Novin Apartment Hotel به سمت حرم یا کوچه است. تمیزی و نظافت اتاق ها نیز رضایت بخش است و مهمانان با خیال راحت می‌تواند در آن ها اقامت کنند. در همه واحد‌های اقامتی امکانات رفاهی اساسی مانند تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت (با شبکه های استانی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، یخچال، چای ساز، کمد لباس، دراور، رخت آویز، مبلمان، میز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و دمپایی (در دستشویی و حمام) در نظر گرفته شده است. تمامی واحدها دارای آشپزخانه کوچکی هستند که تمام امکانات پخت و پز مانند اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی را دارا می‌باشند در نتیجه مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه غذایی، غذای مورد علاقه خودشان را طبخ و نوش جان کنند. تمام آنچه برای تجربه اقامت دلچسب نیاز است، در اتاق‌های این هتل آپارتمان فراهم شده است. اینترنت به صورت نامحدود در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود اما استفاده از آن رایگان نبوده و طبق تعرفه هتل محاسبه خواهد شد.

رستوران هتل


همانطور که می‌دانید وجود رستورانی با کیفیت از ملزومات رفاهی هر هتلی محسوب می‌شود، هتل آپارتمان نوین مشهد از این قاعده مستثنا نیست، خوشبختانه این هتل دارای رستوران مجهز، تمیز و شیکی است که ظرفیت بالای ۵۰ نفر را دارد. این رستوران با تهیه مواد اولیه تازه و کارکنان و سرآشپزان حرفه‌ای بهترین غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان می‌توانند صبحانه ناهار یا شام خود را در این مکان تمیز و شیک با منوی انتخابی، غذاهای خود را انتخاب و میل کنند.

فاصله هتل آپارتمان نوین مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی


حرم مطهر: ۰.۳ کیلومتر
بازار رضا: ۰.۵۵ کیلومتر
باغ موزه نادری: ۲.۴ کیلومتر
پارک کوهسنگی: ۱۰.۷ کیلومتر
منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۵.۷ کیلومتر
سرزمین موج های آبی: ۳۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است