search
menu

هتل نیایش مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نیایش مشهد
امکانات عمومی هتل نیایش مشهد
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل نیایش مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل نیایش مشهد


هتل نیایش از هتل‌های سه ستاره در شهر مشهد است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۶ اتاق است و یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های نزدیک حرم به شمار می‌رود که در چهارراه شهدا واقع‌شده است. این هتل اتاق‌های خوبی دارد و از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم مطهر امام رضا را تماشا کنید که همین مورد سبب می‌شود تا مسافران زیادی در هنگام سفر به شهر مشهد با خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنند. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد به راحتی بازدید کنید که برخی از این مکان‌ها مشهور بوده و عبارت‌اند از پارک کوه سنگی، موزه نادری مشهد، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی و آرامگاه شیخ بهایی و چندین جای دیگر.

امکانات عمومی هتل نیایش مشهد


لابی موجود در این هتل دارای ظرفیت ۲۰ نفر بوده و در سال ۱۳۹۲ موردبازسازی قرارگرفته و مسافران در هنگام ورود به لابی وارد می‌شوند که بخش پذیرش در لابی به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. پارکینگ موجود در این هتل با ظرفیت محدود ۱۰ ماشین به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی عازم شهر مشهد می‌شوند. در داخل این هتل می‌توانید از خدمات دیگر نظیر اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، سرویس بهداشتی فرنگی بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خشک‌شویی نیز می‌توانید به بخش لاندری سر بزنید. در لابی می‌توانید به اینترنت وای فای وصل شوید، همچنین بخشی به عنوان کافی‌نت دایر بوده تا در صورت نیاز به کارهای اینترنتی به این قسمت بروید و در این بخش خدماتی نظیر فکس، فتوکپی و پرینت انجام می‌گیرد. دسترسی به تمامی طبقات نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و مسافران در هر طبقه که مایل باشند اتاق موردنظرشان را می‌توانند رزرو کنند. همچنین برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان نیز می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی بروید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد نیز تاکسی‌سرویس در لابی دایر شده و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنند. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. در صورت به همراه داشتن وسایل ارزشمند و گران‌بهای خود می‌توانید به صندوق امانات موجود در لابی بسپارید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل دلباز بوده و انواع متنوعی دارند که عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئيت دوخوابه. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط برای سفر به مشهد نسبت به ساعت ورود به مشهد دقت کنید. چندین امکانات در داخل اتاق‌های این مجموعه ارائه می‌شوند که عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل نیایش مشهد نیز با ظرفیت ۱۲۰ نفر انواع غذاهای ایرانی طبخ می‌کنند و در هنگام وعده‌های غذایی می‌توانید با سر زدن به این رستوران انواع غذاهای خوشمزه را میل کنید. همچنین کافی‌شاپ نیز دایر بوده و انواع نوشیدنی و خوراکی برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل نیایش مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است