search
menu

هتل نخل مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نخل مشهد
اتاق‌های هتل نخل مشهد
امکانات و سرویس‌های عمومی هتل نخل مشهد
رستوران هتل نخل مشهد
چند نکته کلی درباره هتل نخل مشهد
اماکن نزدیک به هتل نخل مشهد

درباره هتل نخل مشهد


هتل نخل مشهد از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد است که با ۸۸ تخت در ۲۸ اتاق مختلف به امر میزبانی از گردشگران شهر مشهد می‌پردازد. این هتل که همواره پذیرایی از زائران حرم امام هشتم را افتخاری برای خود قلمداد می‌کنند، این روزها محبوبیت بسیار زیادی دارد. معمولا زائران و مسافران شهر مشهد چه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد به این شهر سفر کرده و چه با هر وسیله دیگری عازم شرق زیبای کشورمان شده باشند، همواره برای انتخاب مکانی مناسب برای اقامتشان نیم نگاهی به Nakhl Hotel دارند.

اتاق‌های هتل نخل مشهد


۲۸ اتاق دنج و باصفا در ۴ طبقه از ساختمانی نوساز که تاریخ ساختش به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد، عهده‌دار پذیرایی از مهمانان هتل نخل مشهد هستند. این اتاق‌ها که مجموعا ۸۸ عدد تخت در خود جای داده‌اند، امکاناتی مثل کمد لباس، یخچال، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، دمپایی راحتی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و چندین نوع لوازم و امکانات دیگر را در اختیار مهمانان قرار داده و اقامت آنها را کاملا راحت و آسوده می‌کنند.

امکانات و سرویس‌های عمومی هتل نخل مشهد


شما با اقامت در هتل نخل مشهد فرصت گذراندن لحظاتی لذت بخش در یک لابی شیک را خواهید داشت. لابی این هتل که مساحتش به ۱۰۰ متر می‌رسد، ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را داراست. در این لابی، هم تلویزیون بسیار با کیفیتی نصب شده و هم، امکان وصل شدن به سرویس اینترنت بی سیم اقامتگاه مهیا است. بنابراین، اغلب مهمانان اوقات زیادی از اقامت خود را در لابی هتل نخل سپری می‌کنند. لازم به ذکر است که لابی هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی نیز هست. همچنین هتل نخل مشهد امکان برخورداری از صندوق امانات را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. برای دسترسی به طبقات فوقانی هتل نخل، استفاده از آسانسور این هتل امری رایج است. شما می‌توانید از سرویس‌های مختلفی مثل تاکسی سرویس، نگهداری از چمدان‌ها و خدمات نظافت روزانه نیز نهایت استفاده را ببرید.

رستوران هتل نخل مشهد


کمتر اقامتگاه دو ستاره‌ای را می‌توان یافت که مجهز به رستوران باشد. اما هتل نخل مشهد بر خلاف قاعده عمومی، با تدارک رستورانی که ظرفیت پذیرایی از ۶۴ نفر را دارد، همواره لبخندی سرشار از رضایت بر لبان مهمانانش می‌نشاند. جالب است بدانید که غذاهای بسیار خوش طعمی هم در این رستوران طبخ و سرو می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود مهمانان دیگر به فکر یافتن رستورانی مناسب برای خودشان در سطح شهر نباشند.

چند نکته کلی درباره هتل نخل مشهد


اغلب کسانی که تجربه اقامت در هتل نخل مشهد را داشته‌اند، همواره پس از تمام شدن دوران اقامتشان اخلاق خوب و برخورد مناسب کارکنان این هتل را مورد تمجید و تحسین خود قرار داده‌اند. از طرفی دیگر، یکی از نکاتی که مهمانان هتل نخل را تحت تاثیر قرار می‌دهد، موقعیت مکانی خوب و مناسب این اقامتگاه در شهر مشهد است. در واقع، نزدیک بودن هتل نخل مشهد به مراکز خرید مختلف باعث می‌شود که سفر زیارتی گردشگران به شهر مشهد، گهگاه رنگ و بوی خرید و سیاحت نیز به خود بگیرد. البته این هتل فاصله چندان زیادی هم با حرم امام رضا (ع) نداشته و دسترسی به حرم برای مهمانان هتل نخل مشهد بسیار آسان است. ناگفته نماند که مکان قرارگیری هتل نخل در شهر مشهد خارج از محدوده طرح ترافیک و در نزدیکی جاهای دیدنی مشهد است.

اماکن نزدیک به هتل نخل مشهد


فاصله هتل نخل مشهد تا سرای بلور: ۶۵۰ متر
فاصله هتل نخل مشهد تا باغ خونی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل نخل مشهد تا بازار رضا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا مدرسه عباسقلی خان: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا ارگ مشهد: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا گنبد سبز: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا گنبد خشتی: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا مرکز خرید آرمان: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل نخل مشهد تا بازار جنت: ۳٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است