search
menu

هتل منجی مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل منجی مشهد
اماکن نزدیک به هتل منجی مشهد

درباره هتل منجی مشهد


هتل منجی در شهر مشهد در یکم فروردین سال ۱۳۹۳ هجری شمسی شروع به فعالیت نموده است.هتل منجی با گرید سه ستاره در ۸ طبقه و زیر بنای ۳۴۰۰ متر مربع و با امکانات و تجهیزاتی مانند مجموعه آبی رستوران سنتی کافی شاپ اینترنت پرسرعت در تمامی نقاط هتل و بسیاری از خدمات متنوع دیگرآماده فراهم نمودن ساعاتی خوش برای شما زائرین امام مهربانی ها می باشد.
این مجموعه به همت حاج حمید باقرزاده مورد بهره برداری قرار گرفته است. با داشتن امتیازات فراوانی همچون فاصله کمتر از ۵ دقیقه تا حرم مطهر نزدیکی به راه آهن و فرودگاه و مراکز خرید مهم مشهد انتخاب بسیاری از هموطنان عزیز اصحاب هنر و رسانه وشخصیت های مهم دیگر بوده است. این مجموعه با داشتن پرسنلی مجرب وکارآزموده آماده میزبانی از شما می باشد تا بتوانیم خاطره ای ماندگار از این سفر معنوی برای شما بسازیم.پس بی صبرانه منتظر شما در هتل منجی مشهد هستیم.
مجموعه آبی هتل منجی مشهد با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود با محیطی لذت بخش آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.این مجموعه مشتمل بر جکوزی حوضچه آب سرد سونای خشک و سونای بخار می باشد.همچنین دو تایم مجزا برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.همچنین شایان ذکر است امکان استفاده از مجموعه آبی و ماساژ هتل منجی مشهد به صورت همزمان نیز امکان پذیر است.رستوران هتل منجی مشهد افتخار دارد با پرسنلی آموزش دیده و مجرب و فضایی آرامش بخش آماده خدمت رسانی به زائرین امام مهربانی ها می باشد.تمامی سعی ما بر این بوده که دراین مجموعه انواع ذائقه ها درنظر گرفته و غذایی با کیفیت اصیل به مهمانان ارائه کنیم.
کافی شاپ هتل منجی مشهد در محیطی آرام و آرامش بخش همراه با جدیدترین مدرنترین و متنوع ترین نوشیدنی ها گرم و سرد انواع کیک ها آبمیوه های طبیعی قهوه ها آماده خدمت رسانی به مسافرین محترم هتل منجی می باشد. لمکده هتل منجی مشهد یک تجربه فوق‌العاده را به شما هدیه خواهد داد.این مجموعه شاد و مفرح تابستانی در طبقه سوم هتل واقع شده است.در این مجموعه علاوه بر امکان استفاده مجزا این امکان فراهم شده تا مهمانان محترم بتوانند از کافی شاپ مجموعه نیز استفاده کنند نمای بسیار زیبا نزدیک به حرم و امکان استفاده آن در شب این مجموعه را به یکی از پرطرفدار ترین بخش های هتل تبدیل کرده است.

اماکن نزدیک به هتل منجی مشهد


فاصله مجتمع الماس شرق: ۹.۵ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا بازار بین المللی سپاد: ۹.۴ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا مجتمع تجاری پروما: ۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا پارک تفریحی خورشید: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا پارک کوهسنگی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا پارک آبی ایرانیان: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا ييلاق شاندیز: ۳۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا ييلاق طرقبه: ۳۲ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا چشمه گیلاس: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل منجی مشهد تا مجتمع تفریحی جام‌جم: ۶.۵ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است