search
menu

هتل آپارتمان محیا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان محیا مشهد
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان محیا مشهد

درباره هتل آپارتمان محیا مشهد


هتل آپارتمان محیا مشهد از گزینه های خوب و اقتصادی اقامت در شهر مقدس مشهد است که در مکانی بسیار مطلوب و در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار گرفته است. این هتل چند سال قبل (سال ۱۳۹۵) فعالیت خود را به عنوان هتل آپارتمان آغاز کرد و اکنون با داشتن امکاناتی فراوان و خدماتی متنوع، به یکی از هتل‌ های محبوب شهر مشهد مبدل شده است. وجود ۲۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه سبب شده است که هتل آپارتمان محیا مشهد قادر باشد طیف وسیعی از گزینه های اقامتی را در دسترس زائران عزیز قرار دهد و دست زائران را برای انتخاب اتاقی متناسب با بودجه و نفرات خود باز بگذارد.
خوب است بدانید که هتل آپارتمان محیا مشهد از لحاظ امکانات هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است کلیه امکانات اقامتی موردنیاز میهمانان خود را فراهم آورد. گفتنی است که این هتل از پارکینگ مطمئن و جاداری برخوردار است که با ظرفیت خوب خود قادر است میهمانان هتل را از دردسر یافتن پارکینگ رها سازد. علاوه بر پارکینگ، هتل آپارتمان محیا مشهد از رستورانی دل‌نشین و جاداری (با ظرفیت ۶۰ نفر) نیز بهره‌مند است که با فضای آرامش‌بخش خود می‌تواند تجربه صرف غذاهای لذیذ و سنتی ایرانی را در ذهن هر گردشگری ماندگار سازد. کیفیت بالای غذاهای رستوران هتل آپارتمان محیا مشهد بارها بازخورد مثبت گردشگران را در پی داشته‌ و مورد تحسین بسیاری از زائرین و هموطنان عزیزمان قرار گرفته‌ است. به یاد داشته باشید که برای صرف صبحانه رایگان هتل باید حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح خود را به رستوران هتل برسانید تا صبحانه لذیذ و مقوی هتل آپارتمان محیا را نوش جان کنید. ناگفته نماند که ناهار و شام نیز به ترتیب راس ساعات ۱۳ الی ۱۴:۳۰ و ۲۰ الی ۲۲ شب سرو می‌شوند و اگر تمایل دارید ناهار و شام خود را در رستوران خوب هتل آپارتمان محیا مشهد نوش جان کنید، بهتر است در ساعت مشخص شده در رستوران هتل حضور یابید.
برای آن دسته از میهمانانی که دوست دارند بستنی خوشمزه و یا قهوه‌ای داغ را در فضایی دل‌نشین نوش جان کنند، کافی‌شاپ هتل آپارتمان محیا مشهد آماده پذیرایی از آن‌هاست. از لحاظ کیفیت باید گفت که کافی‌شاپ هتل نیز کمی از رستوران خوب هتل آپارتمان محیا مشهد ندارد و قادر است با دمنوش‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خود، خستگی راه و سفر را از تن هر گردشگری بزداید.
علاوه بر امکانات فوق، هتل آپارتمان محیا مشهد از دیگر امکاناتی نظیر صندوق امانات، آسانسور، لابی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، دستگاه واکس کفش و غیره برخوردار بوده و قادر است با ارائه خدماتی نظیر سرویس رایگان به حرم و پذیرش ۲۴ ساعته، رضایت هر گردشگری را از اقامت در این هتل جلب کند.
هتل آپارتمان محیا مشهد از نظر موقعیت مکانی نیز در جایی بسیار مناسب واقع شده است؛ قرار گرفتن در نزدیکی مکان‌هایی نظیر مراکز خرید، بازارها، مراکز تفریحی، ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و از همه مهم‌تر حرم امام رضا علیه السلام سبب شده است که این هتل به یکی از برترین اقامتگاه‌های زائرین حرم مطهر امام هشتم مبدل شود. بنابراین اگر برای اقامت در مشهد به دنبال هتلی مقرون به صرفه و باکیفیت می‌گردید، هتل آپارتمان محیا مشهد را نیز مدنظر خود داشته باشید.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان محیا مشهد


فاصله هتل آپارتمان محیا مشهد تا بازار رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان محیا مشهد تا حرم امام رضا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان محیا مشهد تا مرکز خرید زیست خاور: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان محیا مشهد تا پایانه مسافربری مشهد: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان محیا مشهد تا پارک کوهسنگی: ۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان محیا مشهد تا ایستگاه راه‌آهن مشهد: ۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است