search
menu

هتل میثاق ملل مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میثاق ملل مشهد
امکانات عمومی هتل میثاق ملل مشهد
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل میثاق ملل مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل میثاق ملل مشهد


هتل میثاق ملل از هتل‌های پنج ستاره و شیک در شهر مقدس مشهد است. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی کامل قرار گرفته‌است. با توجه به اینکه هتل میثاق ملل در مسیر ییلاقات مشهد واقع‌شده است، همین امر سبب می‌شود تا مسافران از تماشای مناظر اطراف لذت ببرند. پس اگر به دنبال اقامتی همراه با آسایش و به دور از ترافیک و شلوغی اطراف حرم هستید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل برای سفرهای زیارتی و تفریحی گزینه مناسبی است و در طول سال از نقاط مختلف کشور مسافران زیادی برای اقامتشان این هتل را رزرو می‌کنند. فضای سبز موجود در اطراف هتل و چشم‌انداز زیبا توانسته در میان مسافران و گردشگران طرفداران زیادی کسب کند. با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو هتل میثاق می‌توانید از ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید. با توجه به مسیر این هتل تا حرم مطهر امام رضا همه‌روزه در ساعات مختلف سرویس رایگان رفت و برگشت تعبیه‌شده است، برای بهره‌مندی از این خدمات باید از ساعت حرکت این سرویس مطلع شوید.

امکانات عمومی هتل میثاق ملل مشهد


در هتل میثاق ملل مشهد امکانات و خدمات رفاهی خوبی ارائه می‌شوند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که در لابی هتل قابل‌دسترس است. برای گشت و گذار می‌توانید از تاکسی‌سرویس استفاده کرده و از تمامی جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید بازدید کنید. در هتل میثاق ملل پارکینگ دایر شده و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این پارکینگ بسپارند. امکاناتی نظیر خشک‌شویی نیز در لابی هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند در صورت لزوم از این خدمات بهره‌مند شوند. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم شهر مشهد می‌شوند، بخشی به عنوان سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری دایر شده است. برای دسترسی به طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که مشکلات جسمانی یا حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند اتاق رزرو کنند. در لابی هتل می‌توانید از خدمات باربری، اتاق چمدان و روزنامه و جعبه کمک‌های اولیه بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که در زمان فراغت می‌توانید در این استخر شنا کنید. برای کودکان نیز فضای بازی مخصوصی دایر شده است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


در هتل میثاق ملل مشهد ۱۲۸ اتاق و سوئيت وجود دارد که ۳۱۴ نفر مسافر به طور همزمان می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. انواع اتاق‌های هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو نفره توئين، اتاق دو نفره دوبل، اتاق کانکت ۴ نفره به صورت ۲ دوبل و ۲ توئین، اتاق لوکس دوبل، اتاق لوکس توئين، سوئيت دوبل کینگ و جونیور سوئيت که در حال راه‌اندازی هستند. اتاق‌های موجود در این هتل شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، مبلمان و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم‌بها و برای بالای ۱۲ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در رستوران موجود در هتل میثاق ملل انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کنند. در کافی‌شاپ نیز انواع خوراکی و نوشیدنی برای مسافران ارائه می‌شود. چندین تالار پذیرایی نیز برای برگزاری مراسم در این هتل دایر شده‌اند.

فاصله هتل میثاق ملل مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی وکیل‌آباد: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان مینیاتوری: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۱۴.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۶.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است