search
menu

هتل مینو مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مینو مشهد
موقعیت مکانی هتل مینو مشهد
امکانات عمومی هتل مینو مشهد
واحد های اقامتی هتل مینو مشهد
اتاق های هتل مینو مشهد
سایر خدمات و امکانات هتل مینو مشهد
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل مینو مشهد

درباره هتل مینو مشهد


هتل مینو مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره و ممتاز شهر مشهد است که به سبب نزدیکی به حرم مطهر رضوی از گزینه های اقامتی محبوبی برای زائران به شمار می رود. این هتل ۱۰ طبقه از یک دهه پیش در خیابان امام رضا افتتاح شده و با ۹۰ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند.

موقعیت مکانی هتل مینو مشهد


قرارگیری در خیابان امام رضا باعث شده که با انتخاب این هتل دسترسی راحتی به مرکز شهر، بازارهای اصلی و جاذبه های تاریخی میسر شود. چه هدفتان از رزرو بلیط هواپیما مشهد زیارت از حرم امام رضا (َع) باشد یا به منظور سیاحت به این شهر آمده باشید، همین که از ساختمان هتل بیرون بزنید در مسیر خود به جاذبه های متعددی از شهر برمی خورید.

امکانات عمومی هتل مینو مشهد


این هتل به همت تجربه ۱۰ ساله خود در زمینه هتلداری توانسته در جلب رضایت مهمانان خود موفق باشد. برخورداری از فضای بزرگ و آرامش بخش و همچنین واحدهای اقامتی متنوع باعث شده که این هتل سلیقه بسیاری از زائران را پاسخگو باشد. با اقامت در هتل مینو مشهد می توان بعد از گشت و گذار و دوندگی های روزانه به استخر سرپوشیده، اتاق سونای خشک و یا جکوزی هتل مراجعه کرد و خستگی را از تن بیرون راند.
در این هتل نیازی به نگرانی درباره ذائقه و رژیم غذایی خاص نیست چون Minoo Hotel با داشتن ۳ رستوران مجزا (مروارید، مرجان و صدف) و یک کافی شاپ طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها را برای مهمانانش سرو می کند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۷۰ خودرو از مهمانانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند، استقبال می کند.

واحد های اقامتی هتل مینو مشهد


واحدهای اقامتی هتل مینو مشهد شامل ۶ واحد آپارتمان ۲ خوابه، ۱۲ واحد آپارتمان یک خوابه و ۷۲ باب اتاق ۲-۴ نفره بوده و در کل با ظرفیت میزبانی از ۴۰۰ نفر به فعالیت در این عرصه می پردازد. به همین ترتیب، مهمانان نیز بسته به بودجه و سلیقه خود می توانند اتاق مدنظرشان را از هر طبقه ای انتخاب کنند.

اتاق های هتل مینو مشهد


این اتاق ها و واحدها به صورت کاملا ساده ای دکور شده اند اما امکانات رفاهی مثل تلویزیون، کانال های ماهواره ای، رخت آویز، دراور، اینترنت، یخچال، سیستم قفل کامپیوتری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع در آن ها گنجانده شده است. این اتاق ها دارای حمام اختصاصی نیز هستند و در تمامی آن ها لوازم استحمام و دمپایی در اختیار مهمانان قرار داده می شود.

سایر خدمات و امکانات هتل مینو مشهد


مهمانان در روزهای اقامتشان، صبح خود را با صرف صبحانه در اتاق یا سالن غذاخوری شروع می کنند و به جهت بهره مندی از روم سرویس ۲۴ ساعته می توانند هر زمانی که احساس گرسنگی کردند، غذایی سفارش دهند. هتل مینو برای رفاه حال گردشگران و زائران خدماتی همچون تاکسی سرویس و خدمات خرید بلیط و همچنین امکاناتی نظیر فروشگاه، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی نت و دستگاه فتوکپی را برای میزبانی خود تدارک دیده و امکان دسترسی به اینترنت رایگان آن هم در واحدهای اقامتی و هم در لابی هتل فراهم شده است.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل مینو مشهد


فاصله هتل مینو مشهد تا حرم مطهر رضوی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مینو مشهد تا موزه مردم شناسی مشهد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مینو مشهد تا موزه و آرامگاه نادری: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل مینو مشهد تا مصلی قدیمی مشهد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل مینو مشهد تا فرودگاه بین المللی مشهد: ۸ کیلومتر
فاصله هتل مینو مشهد تا پارک کوهسنگی: ۹ کیلومتر
فاصله هتل مینو مشهد تا پارک آبی ایرانیان: ۱۵کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است