search
menu

هتل آپارتمان ملل مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ملل مشهد
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آپارتمان ملل مشهد تا اماکن و جاذبه‌های نزدیک

درباره هتل آپارتمان ملل مشهد


هتل آپارتمان ملل مشهد در سال ۱۳۸۲ در میدان بیت المقدس (فلکه آب) مشهد افتتاح شد. اگر برای بار اول است که بلیط هواپیما مشهد خریده و مسافر این شهر مقدس هستید بد نیست بدانید که فلکه آب درست نزدیک حرم بوده و هتل آپارتمان ملل مشهد که در این فلکه احداث شده فاصله بسیار کمی با حرم دارد. به عبارت دیگر اگر در این هتل اقامت داشته باشید تنها با ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر خواهید رسید. گذشته از این دسترسی راحت تصور کنید پنجره اتاقتان روبه حرم باز می شود و حتی از اتاق خود هم می توانید مناجات و راز و نیاز های خود را به گوش امام رضا برسانید. حال و هوای معنوی و آسودگی ذهنی ای که به دلیل این فاصله کم از حرم ایجاد می شود غیر قابل توصیف است و این را مسافرانی می دانند که قبلا هم مهمان و زائر امام رضا بوده اند.

امکانات اتاق‌های هتل


هتل آپارتمان ملل مشهد اتاق ها و سوئیت های متفاوتی شامل یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه (اتاق کانکت) و اتاق ۲ نفره دارد. همه این اتاق ها مبله بوده و به همه آن ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود. برخی از واحدهای اقامتی این هتل نه تنها مبله اند بلکه دارای امکاناتی مانند آب رایگان، رخت آویز و تلفن هستند. در تمامی واحدهای اقامتی این هتل یخچال برای استفاده مهمانان قرار داده شده است اما تنها در برخی از آنها چای ساز وجود دارد و اگر از جمله افرادی هستید که چای و قهوه جزء جدا نشدنی زندگی تان هستند بد نیست هنگام رزرو هتل وجود چای ساز در اتاق خود مطمئن شوید. گرچه بیشتر پنجره های اتاق ها رو به حرم باز می شوند اما تنها برخی از واحدها بالکن دارند. امکانات سرگرمی داخل اتاق ها یکی تلویزیون ال سی دی است که تنها شبکه های استانی را نشان می دهد و دیگری اینترنت رایگان هتل است که در اختیار مهمانان قرار دارد می گیرد البته برای استفاده از اینترنت حجم مشخصی تعیین شده است.
بد نیست بدانید که در بعضی از واحدهای هتل امکان پخت و پز وجود دارد و مهمانان می توانند غذای مورد علاقه خود را در صورت تمایل طبخ کنند. برخی از واحدهای اقامتی این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر سرویس ایرانی دارند و بد نیست هنگام رزرو هتل این نکته را در نظر داشته باشید. حمام اتاق ها به صورت دوش است و لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو در سرویس ها وجود دارد و برخی از اتاق ها سشوار هم دارند‌.

امکانات و خدمات هتل


این هتل آپارتمان ۱۰طبقه گرچه نتوانسته ستاره های زیادی را از آن خود کند اما با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد توانسته به عنوان یکی از واحدهای اقامتی نمونه توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور انتخاب شود. به طور مثال رمپ و ویلچر که در بسیاری از هتل ها دیده نمی شود در این هتل آپارتمان وجود دارد و این نشانه ارزش و احترامی است که هتل آپارتمان ملل مشهد برای مهمانان خود قائل است. اگر با خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد سفر کرده اید اصلا نگران گشت و گذار در شهر نباشید چون تنها با صرف کمی هزینه می توانید از خدمات گشت نیمروزی هتل استفاده کنید. این هتل حتی خدمات تهیه بلیط هم به مهمانان خود ارائه می دهد.
خدمات بیدار باش هتل برای آن دسته از مهمانانی که به دلایل کاری به مشهد سفر کرده اند قطعا باید درد جلسات و همایش های مهمی شرکت کنند اما از طرفی شاید استرس خواب ماندن یا از دست دادن این جلسات آرامش را از آن ها بگیرد ولی لازم نیست نگران باشند می ‌توانند از خدمات بیدار باش هتل استفاده کنند. سایر خدمات و امکانات هتل عبارتند از صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، روزنامه، آسانسور، خدمات لاندری و غیره.

فاصله هتل آپارتمان ملل مشهد تا اماکن و جاذبه‌های نزدیک


فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا:۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مدرسه علمیه عباس قلی خان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مقبره پیر پالان دوز: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است