search
menu

هتل مهرسا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مهرسا مشهد
امکانات عمومی هتل مهرسا مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل مهرسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل مهرسا مشهد


هتل مهرسا یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و یک ستاره در شهر مقدس مشهد است. با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا داشته باشید، به‌طوری‌که از طریق ماشین مسافتی ۴ دقیقه و با پای پیاده حدوداً ۱۰ دقیقه راه خواهید داشت. هتل مهرسا در میان هتل‌های مشهد جزو پرطرفدارترین و مشهورترین هتل‌های میان رده به شمار می‌رود. تعداد طبقات آن ۵ بوده و زمان افتتاحیه نیز به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد که جزو هتل‌های تازه تأسیس نیز محسوب می‌شود. هتل مهرسا دارای نظافت و تمیزی بوده و مطمئناً از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق شده و به دوستان و آشنایان نیز معرفی خواهید کرد. پس تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل زیبا خودتان را برای سفری زیبا و به‌یادماندنی در مشهد مقدس آماده کنید. همچنین با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد بازدید کنید که همگی تماشایی هستند، برخی از مشهورترین جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از موزه نادری، پارک کوهسنگی، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، باغ‌وحش مشهد و چندین پاساژ و مرکز خرید.

امکانات عمومی هتل مهرسا مشهد


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تاکسی‌سرویس در بخش پذیرش هتل اشاره کرد که از طریق آن می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد بازدید کنید. همچنین در لابی خدماتی نظیر سیستم اطفای حریق و اعلام حریق و جعبه کمک‌های اولیه تعبیه‌شده است. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است، بنابراین مسافران باید از مورد را رعایت کنند. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و در اختیار آن دسته از مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی بخشی به عنوان اتاق چمدان در نظر گرفته‌شده و مسافرانی که از زمان تخلیه اتاق تا ساعت پروازشان فاصله وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانند چمدان و وسایل‌هایشان را به این قسمت بسپارند. علاوه بر موارد ذکرشده، برای دسترسی به تمامی طبقات آسانسور تعبیه‌شده است، بنابراین تمامی مسافران مخصوصاً مسافرانی که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند، زیرا برای این مسافران امکانات رفاهی مناسب در این هتل در نظر گرفته‌شده است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


هتل مهرسا دارای ۲۴ واحد اقامتی و ۷۵ تختخواب است و اقامتی به‌یادماندنی برای میهمانان رقم می‌زنند. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، آپارتمان یک خوابه فولبورد، آپارتمان دو خوابه فولبورد، آپارتمان سه خوابه فولبورد. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان بوده و ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه‌شان نیز ۱۲ ظهر است. در داخل این واحدها امکاناتی نظیر کولرگازی، رادیاتور، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. همچنین همه واحدها شامل آشپزخانه بوده و مسافران می‌توانند در صورت تمایل به پخت غذا بپردازند.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در هتل مهرسا رستوران وجود ندارد، اما بخشی به عنوان کافی‌شاپ در لابی دایر شده و انواع نوشیدنی سرد و گرم ارائه می‌کنند. برای سرو غذا نیز باید به رستوران اطراف هتل سر بزنید.

فاصله هتل مهرسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است