search
menu

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد


هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد (هتل آپارتمان درجه ۱) یکی از هتل هایی است که به دلیل موقعیت خوبش جزو انتخاب های اول گردشگران برای اقامت در مشهد است. که با هدف زیارتی سفر کرده باشید و چه تفریحی اقامت در هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد این امکان را به شما می دهد که به بسیاری از مراکز خرید و جاذبه های مشهد دسترسی آسان داشته باشید. موقعیت هتل آپارتمان نخل فردوس به گونه ای است که تمامی نقاط شهر از ایستگاه های اتوبوس و مترو گرفته تا جاهای دیدنی مشهد فاصله بسیار کمی را با هتل دارند و مهمانان تنها با ۱۰ تا ۲۰ دقیقه رانندگی به بیشتر این اماکن دسترسی خواهند داشت. این هتل آپارتمان ۴ طبقه در سال ۱۳۹۶ در خیابان امام رضا ۱۱ افتتاح شد و هتلی نسبتاً تازه ساخت به شمار می رود.
امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد در حد هتل های چند ستاره نیست اما قطعاً بهتر از مسافرخانه های معمولی است. نخل فردوس حتی برخی امکانات را ندارد اما با این حال برخورد خوب پرسنل و کیفیت خدمات هتل باعث شده تا مهمانانی که هتل نخل را برای اقامت انتخاب کرده‌ اند رضایت کامل از اقامت خود داشته باشند. اقامت در این هتل آپارتمان برای مهمانانی که بلیط هواپیما تهران مشهد خریده اند اما تمایل دارند در هزینه های سفر کمی صرفه جویی کنند پیشنهاد می شود.

امکانات اتاق های هتل


هتل نخل فردوس مشهد ۲۸ واحد اقامتی در ۴ طبقه خود دارد که هر کدام این واحدها امکانات و خدمات مختلفی را ارائه می دهند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته همراه با صبحانه و ناهار و شام. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اطفاء حریق هستند. برای اینکه مهمانان اوقات فراغت و بیکاری خود را در اتاق ها به بی حوصلگی و کسالت سپری نکنند در تمامی اتاق ها تلویزیون ال ای دی با شبکه های پخش استانی قرار داده شده است. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها سرویس ایرانی است برخی از اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی دارند. سرویس حمام داخل اتاق ها یک دوش ساده است اما دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون و شامپو است. صبحانه، آب رایگان، کمد لباس و مینی بار با هزینه از دیگر خدمات و امکاناتی است که در اتاق های هتل نخل فردوس مشهد وجود دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد تنها یک هتل آپارتمان ساده است و نباید انتظار خدمات امکانات خیلی زیادی را از آن داشت در این صورت می توان گفت هتل آپارتمان نخل مشهد هتل آپارتمانی با امکانات و خدماتی نسبتاً مناسب است. از آنجایی که این هتل هتلی چند طبقه است اولین چیزی که در مورد امکانات و خدمات به ذهن می رسد وجود آسانسور بین طبقات است. در این مورد باید بگوییم هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد بین طبقات دارای آسانسور است و نیازی به نگرانی نیست. اگر وسیله ارزشمندی همراه دارید که امنیتش برایتان مسئله بزرگی است، می‌توانید با استفاده از صندوق امانات هتل از امنیت آن مطمئن شوید. هتل دارای اینترنت رایگان هم هست اما دسترسی به اینترنت تنها در لابی امکان پذیر است. کارکنان بخش پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریعتر اتاق ها انجام می دهند. دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد عبارتند از اتاق چمدان و تاکسی سرویس. هتل فاقد امکاناتی مانند پارکینگ و استخر است.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا خانه ملک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان شهدا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مقبره کلنل محمد تقی پسیان: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است