search
menu

هتل مشهد مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مشهد مشهد
اماکن نزدیک به هتل مشهد مشهد

درباره هتل مشهد مشهد


هتل مشهد یکی از هتل‌های ۴ ستاره و مجلل شهر مشهد است که نزدیک به نیم قرن در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) و در یکی از میادین معروف شهر واقع شده است. تجربه۴۴ ساله هتل مشهد آن را در مسیر مشخصی قرار داده تا با اهداف مختلفی از جمله ارائه بالاترین سطح خدمات هتل‌داری و آن هم مطابق با استانداردهای ملی و جهانی اقامتی درخور زائران و عاشقان امام فراهم سازد. به طبع در طی این چند دهه هتل مشهد بارها به دست مهندسان سپرده شده و آخرین بار نیز در دهه ۹۰به امکانات رفاهی ویژه مجهز شدi و هم‌اکنون این ساختمان ۱۰ طبقه با ۱۳۷ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانانش است.
از فضاهای کوچک بیزارید و هتل‌های بزرگ و دل‌باز را ترجیح می‌دهید؟ مایلید محل اقامتتان همچون قصر باشکوهی باشد؟ خب در شهر مشهد انتخاب‌های زیادی وجود دارند ولی اگر نزدیکی به حریم قدس رضوی از دیگر اولویت‌های شما است پس دستتان در انتخاب چندان باز نخواهد بود. پیدا کردن هتلی مثل هتل مشهد در نزدیکی بارگاه ملکوتی کار راحتی نیست، هتل ۴ ستاره‌ای که در واقع دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره ندارد. بعضی هتل‌ها را باید از نزدیک دید وگرنه نمی‌توان از روی تصاویر تصمیم گرفت ولی هتل مشهد در همان تصاویرش گویای دنیای متفاوتی است که برای مهمانان درنظر گرفته است. همه چیز در هتل مشهد به قدری زیبا، جذاب و بزرگ است که در حین اینکه فضای خانه را تداعی می‌کند، هیچ شباهتی به خانه‌های ساده ندارد.
دکوراسیون کلاسیک، نورپردازی‌های ویژه و طراحی مدرن لابی، رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس هتل مشهد بسیار چشم‌نوازند، به طوری که در همان لحظه ورود توجه‌تان را جلب می‌کنند ولی از طراحی و دکوراسیون که بگذریم از راحتی و آسایشی که امکاناتش برای مهمانان مهیا کرده‌اند، نمی‌توان گذشت. واحدهای اقامتی هتل مشهد در ۵ دسته: دابل، تریپل، سوئیت، آپارتمان و ویژه به مهمانان ارائه می‌شوند که همه آن‌ها دارای امکاناتی مثل صندوق امانات، تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز و صندلی، سیستم پخش موسیقی، اینترنت بی‌سیم و سرویس بهداشتی مجهز به خشک‌کن برقی و وسایل بهداشتی هستند. مینی‌بار، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و کمد لباس از دیگر امکاناتی هستند که اقامت در اتاق‌های هتل مشهد را راحت‌تر ساخته‌اند.
شاید اهداف کاری و تجاری پای عده‌ای را به مشهد کشانده باشد و بخواهند در کنار انجام کارهای خود زیارتی داشته باشند، برای این دسته از عزیزان رزرو هتل مشهد انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود و با یک تیر می‌توانند دو نشان بزنند. برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌های مهمانان در سالن کنفرانس هتل مشهد و نزدیکی به بارگاه امام رضا (ع) یک سفر فوق‌العاده را برای این عزیزان رقم می‌زند. در پایان روز هم می‌توانند خستگی خود را در اتاق‌های ماساژ هتل رفع کنند.
در هتل مشهد می‌توان در سلف سرویس از خود پذیرایی کرد یا در رستوران و کافی‌شاپ زیبای هتل یک وعده دل‌پذیر را صرف کرد. هم رستوران و هم کافی‌شاپ هتل مشهد این مزیت را دارند که فضای موردنیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهند و بسیار دل‌باز هستند. این هتل ۱۰ طبقه فروشگاهی دارد که دسترسی به اقلام موردنیازتان را راحت‌تر می‌سازد. نباید اشاره به امکانات ویژه‌ای چون سالن بدنسازی را از قلم بیاندازیم چون برخی از مهمانان یک روز هم از برنامه‌های ورزشی خود عقب نمی‌مانند.
گفتنی است که کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روزی آماده راهنمایی در ارائه خدمات هتل هستند، خدماتی همچون روم سرویس، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات تور. ضمنا این هتل دارای پارکینگی به ظرفیت ۱۰ خودرو بوده و استفاده از آن برای مهمانان هتل مشهد رایگان است.

اماکن نزدیک به هتل مشهد مشهد


فاصله هتل مشهد مشهد تا حرم ورودی باب الرضا: ۳۹۱متر
فاصله هتل مشهد مشهد تا حرم ورودی باب الجواد: ۵۶۹ متر
فاصله هتل مشهد مشهد تا بازار رضا: ۴۱۴ متر
فاصله هتل مشهد مشهد تا مسجد ۷۲ تن: ۷۳۳ متر
فاصله هتل مشهد مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۹۰۱ متر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است