search
menu

هتل مرمر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مرمر مشهد
امکانات عمومی هتل مرمر مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرمر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مرمر مشهد


هتل مرمر مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس شده در نزدیکی حرم مطهر امام رضا است. از مزیت‌ های این هتل می‌ توان به فاصله کم تا بازار هفده شهریور و بازار رضا اشاره نمود. فضای این هتل بسیار تمیز و دلباز بوده و پرسنل مجرب نیز با خوشرویی به استقبال گردشگران می روند. به دلیل موقعیت قرارگیری عالی این هتل در شهر مقدس مشهد تا حرم امام رضا حدودا ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی خواهید داشت، همچنین برای دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر نیز می توانید از وسایل نقلیه عمومی نزدیک هتل استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل مرمر مشهد


هتل مرمر مشهد شامل رستوران، کافی شاپ و پارکینگ رایگان است. این هتل جزو هتل های تمیز و شیک مشهد به شمار می رود که دارای ۱۰ طبقه و ۲۸ اتاق است. از جمله خدمات و امکانات ارائه شده در هتل مرمر مشهد می توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که به طور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران عزیزان هستند، پس بدین جهت در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد می توانید با خیال راحت در هر ساعتی که دوست داشتید پروازتان را رزرو کنید. مطمئن باشید امکانات رفاهی این هتل با توجه به انتظارات شما از هتل یک ستاره به طول کامل رضایتتان را تضمین می کند. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. گشت و گذارهای روزانه از این هتل به صورت غیررایگان ارائه می شود. توجه داشته باشید امکانات رفاهی مناسبی برای افراد با مشکلات جسمانی در هتل مرمر مشهد فراهم گردیده است. در هنگام اقامت در هتل مرمر مشهد در فضای لابی اینترنت وای‌ فای رایگان ارائه می شود، همچنین در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌ توانید از پارکینگ هتل به طور رایگان بهره مند شوید. خدماتی نظیر خشکشویی و اتاق چمدان نیز جزو تسهیلات دیگر در این هتل هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و سوئيت پنج نفره. تمام اتاق ها دارای طراحی شیک و مرتبی هستند و رفاه و آرامش برای مسافران ایجاد می کنند. اتاق‌ ها همواره تمیز و مرتب بوده و دارای چیدمان مناسبی هستند، به طوری که اتاق ها همه روزه نظافت می شوند. اتاق ها در این هتل از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند، به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم تهویه‌ مطبوع، تختخواب های راحت، تلویزیون، کمد لباس، میز، مبل و یخچال و مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد و در داخل حمام ها نیز سرویس‌ بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، حوله، دمپایی هستند در همه اتاق‌ ها وجود دارند. برای دسترسی به اتاق ها آسانسور تعبیه شده است.

رستوران هتل


هتل مرمر مشهد دارای رستوران سنتی به صورت آلاچیق‌ است که فضای بسیار دلنشینی برای مسافران فراهم می کند و این رستوران دارای منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی است. رستوران هتل مرمر دارای ظرفیت ۸۰ نفری است و این رستوران بسیار زیبا و لوکس طراحی شده و به میهمانان حس خوبی انتقال می دهد. رستوران دیگر این هتل نیز مخصوص انواع پیتزا و فست فود است. همچنین در کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، کیک‌ و دسرهای خوشمزه می توانید سفارش دهید. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت نمایید.

فاصله هتل مرمر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است