search
menu

هتل آپارتمان معرفت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل معرفت مشهد
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل معرفت مشهد


هتل آپارتمان معرفت مشهد از جمله هتل های نسبتا نوساز و تازه تاسیس است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. قطعاً یکی از معیارهای انتخاب هتل برای آن دسته از افرادی که با هدف زیارت بلیط چارتر تهران مشهد خریده اند نزدیکی به حرم مطهر است. هتل آپارتمان های نسبتاً زیادی در اطراف حرم وجود دارند اما هتل آپارتمان معرفت با داشتن محیطی آرام و تمیز می تواند جزو گزینه های انتخابی برای اقامت در جوار حرم مطهر امام رضا باشد.
البته این را هم باید گفت که هتل معرفت تا حرم تنها ۵ دقیقه فاصله دارد و از نظر موقعیت مکانی ایده آل ترین موقعیت را برای زائرین دارد. با این که این هتل آپارتمان زرق و برق و امکانات هتل های لوکس و چند ستاره را ندارد اما برخورد خوب کارکنان از یک طرف و کیفیت خدمات از طرف دیگر باعث شده تا هتل معرفت مشهد جزو محبوب ترین هتل های مشهد برای اقامت زائرین باشد. به عبارتی نقاط قوت این هتل را می‌ توان برخورد کیفیت بالای غذا ها و برخورد خوب کارکنانشان دانست که باعث شده نبود برخی امکانات هتل به چشم نیاید و مهمانان با رضایت در این هتل اقامت داشته باشند.

امکانات اتاق های هتل


از آنجایی که معرفت از هتل های پایین رده است نباید انتظار امکانات و خدمات فراوانی را از آن داشته باشید با این حال امکانات و خدماتش در اندازه ای هستند که بشود چند روزی را در آن اقامت داشت و به مشکل بر نخورد. اتاق های هتل طرح و یا تزیینات خاصی به جز یکی دو نقاشی دیواری ندارند اما همین سادگی هتل و نزدیکی اش به حرم باعث می شود تا مهمانان حال و هوای معنوی بیشتری را تجربه کنند. سیستم گرمایشی همه اتاق ها شوفاژ است. اتاق ها پنجره های چندان بزرگی ندارند و چشم انداز پیش روی اتاق ها کوچه پس کوچه ها و خیابان های اطراف حرم است.
برای اینکه در مدت زمان اقامت در هتل حوصله تان سر نرود در همه اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است تا مهمانان خود را با تماشای برنامه های تلویزیونی سرگرم کنند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها سرویس ایرانی است تنها برخی واحدها دارای سرویس فرنگی هستند. حمام اتاق ها به صورت دوش است و برخی امکانات مانند دستمال کاغذی و صابون در سرویس ها قرار داده شده است. کمد لباس، دمپایی، یخچال و دسترسی به اینترنت از دیگر خدمات و امکاناتی است که مهمانان با اقامت در هتل معرفت به آن ها دسترسی خواهند داشت.

امکانات و خدمات هتل


این هتل تک ستاره امکانات و خدمات مختلفی را به مهمانانش ارائه می دهد. به طور مثال اصلی ترین دغدغه مهمانانی که دارای معلولیت جسمی هستند نبود برخی امکانات مانند رمپ یا آسانسور است؛ این دسته از مهمانان با اقامت در هتل معرفت دیگر چنین دغدغه ای نخواهد داشت چرا که این هتل رمپ مخصوص معلولان داشته و برای راحتی در رفت و آمد این دسته از مهمانان آسانسور بین طبقات قرار داده است. آن دسته از مهمانانی که با خودروی شخصی خود به مشهد سفر کردند دیگر نگران جای پارک نباشند چون هتل معرفت پارکینگ سرپوشیده و روباز مخصوص مهمانان خود دارد.
اما اگر از جمله مهمانی هستید که با خرید آنلاین بلیط هواپیما به مشهد سفر کرده و فاقد خودروی شخصی هستند بد به دل خود راه ندهید چون هتل معرفت امکان کرایه اتومبیل بدون راننده دارد و می توانید با کرایه اتومبیل به هر جایی است که دلتان می خواهد بروید. سایر خدمات امکاناتی ۱۹ بار تند از گشت نیم روزی با هزینه، خدمات خانه داری، ویلچر، خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا حرم: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است