search
menu

هتل مدائن مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مدائن مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل مدائن مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل مدائن مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل مدائن مشهد


هتل مدائن مشهد از هتل های باسابقه و قدیمی شهر به حساب می آید که حوالی میدان بیت المقدس واقع شده و از دیرباز میزبان زائران حرم امام رضا بوده است. این هتل در سال ۱۳۶۶ و در خیابان امام رضا افتتاح شده است. قرارگیری در این خیابان یعنی هر وقت که بخواهید می توانید راهی حرم شوید و با کمی پیاده روی به آن دسترسی داشته باشید. Mada'in Hotel یکی از هتل تمیزترین هتل های شهر است و در گذر از زمان بازسازی شده و آخرین بازسازی آن به دهه ۹۰ برمی گردد، پس با خرید بلیط چارتر تهران مشهد و اقامت در این هتل لحظات خوشی در انتظار شماست.

امکانات و خدمات عمومی هتل مدائن مشهد


به جز موقعیت مکانی و تمیزی اتاق های هتل مدائن، کیفیت غذاهای هتل بازخوردهای مثبتی در نظرات مهمانانش داشته است. این هتل ۳ ستاره با توجه به نرخ اقامتی اش می تواند یکی از بهترین های شهر باشد. در صورت سفر با خودرو می توانید خودروی خود را در پارکینگ هتل پارک کنید. این پارکینگ تا ۳۰ خودرو ظرفیت دارد و برای استفاده از آن هزینه ای دریافت نمی شود. اگر در فاز جدید هتل مدائن اقامت داشته باشید، آسانسورهای فاز جدید بزرگ تر، اتاق ها دلبازتر و در کل همه امکانات جدید تر هستند. برای دسترسی به اینترنت یا مجبورید از دیتای تلفن همراهتان استفاده کنید یا به لابی هتل بروید، لابی هتل نسبتا بزرگ بوده و طراحی زیبا و جذابی دارد و اینترنت ارائه شده در آن پولی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


گرچه برخی امکانات مثل سشوار، مسواک، خمیردندان، چای ساز و مینی بار در اتاق ها قرار داده نشده اند ولی رسیدگی به امور نظافت در این هتل بسیار عالی است، یعنی از این نظر اتاق های هتل مدائن با اتاق های یک هتل ۴ ستاره برابری می کند. این هتل دارنده مجوز استاندارد سازمان ایرانگردی و جهانگردی است و در ۱۰۰ باب اتاق ۲ تخته و ۳ تخته و همچنین آپارتمان از زائران میزبانی می کند. گفتنی است که در فاز جدید ۷۰ واحد اقامتی به هتل اضافه شدند که برخلاف واحدهای قدیمی برخی از آن ها دارای سرویس ایرانی هستند. درباره وضعیت ظاهری اتاق های هتل مدائن هم باید گفت که اتاق های جدید دکوراسیون مدرن تری دارند. امکاناتی مثل کمد لباس، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، آینه، میز، یخچال و تلویزیون در اتاق ها گنجانده شده است.

رستوران هتل


این هتل ۲ سالن مجزا برای صرف غذای مهمانان دارد که یکی از آن ها سالن صبحانه خوری است و به سبک سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می کند و در این سالن پرسنل هتل به موقع غذا شارژ می کنند و در رستوران دیگر که برای صرف شام و ناهار است، منوی انتخابی ارائه می شود. هرچند منوی رستوران تنوعی در حد هتل های ۳ ستاره ندارد و تنها ۵ نوع غذا طبخ و سرو می کند ولی لزوما کمیت کیفیت را تضمین نمی کند و هتل در طبخ همین چند نوع غذا توانسته رضایت اکثر مهمانان را جلب کند. این رستوران در فاز قدیمی هتل واقع شده است. کافی شاپ هتل مدائن نیز محیط دلنشینی دارد و به صورت ۲۴ ساعت دایر است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


بیش از ۳ دهه از فعالیت هتل مدائن مشهد می گذرد و این تجربه طولانی در کیفیت میزبانی از مهمانان هتل تاثیر زیادی داشته است. گفتنی است که با اقامت در این هتل دغدغه رفت و آمد و بازدید از جاذبه های دیدنی مشهد را نخواهید داشت چون با توجه به موقعیتی که هتل در آن قرار گرفته، دسترسی به بناهای تاریخی بسیار راحت است. این هتل دارای کتابخانه و نمازخانه هم بوده و مهمانانی که قبل از ساعت تحویل اتاقشان در هتل حاضر شده اند، می توانند چمدان های خود را در اتاق چمدان بگذارند. برای مهمان های توان یاب هتل نیز امکاناتی مثل رمپ ارائه شده است.

فاصله هتل مدائن مشهد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا باب الرضا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۱ کیلومتر
فاصله تا گنبد سبز: ۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است